مسابقات اسکیت هاکی روی یخ شروع شد

راهکارهای رشد رشته اسکیت
مارس 7, 2021
کارگاه داوری اسکیت فری استایل
مارس 8, 2021
  • اردوی تیم ملی آیس هاکی ایران، میهمان داشت

روز یکشنبه 10 اسفند 1399 اردوی تیم ملی آیس هاکی ایران در حال برگزار شد که جناب آقای دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در این اردو حاضر شده و از نزدیک در روند آمادگی تیم ملی آیس هاکی مردان و زنان ایران قرار گرفتند.

دکتر صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جناب آقای کاوه صدقی تاکید کردند این رشته در سایه حمایت از سوی رسانه ملی پتانسیل رشد هرچه بیشتر را خواهد داشت.

در پایان این بازدید لباس تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی اسپانیا به رسم یادگار و یادبود به جناب آقای دکتر صالحی امیری هدیه شد. همچنین با اهدای لوحی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک از آقای کاوه صدقی، خانم اعظم سنایی و آقای فزراد هوشیدری تقدیر به عمل آمد.

  • هاکی ایران میهمان روسیه شد

در حاشیه سفر آقای دکتر سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک به دمشق برای حضور در پنجاهمین سالروز اتحاد ورزش عام سوریه، با مرات باریف، رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی جوانان و توریسم مجلس دومای روسیه دیداری جداگانه داشتند که در این دیدار، از ایران برای حضور در مسابقات هاکی روی یخ روسیه با حضور 52 کشور دعوت به عمل آمد.

  • مسابقات اسکیت هاکی روی یخ شروع شد

در این دوره از مسابقات که در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد 4 تیم شرکت کننده، آنلاین تایر، آیس باکس، پدیده مشهد و ام دات آر فرمانیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات در بخش مردان روزهای شنبه و یکشنبه 16 و 17 اسفند ماه 1399 و مسابقات در بخش زنان روزهای دوشنبه و سه شنبه 18 و 19 اسفند 1399 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *