کارگاه داوری اسکیت فری استایل

مسابقات اسکیت هاکی روی یخ شروع شد
مارس 8, 2021
پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت هاکی روی یخ
مارس 8, 2021
  • گفتگوی دوستانه رئیس فدراسیون با حسین توکلی

در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ قایقرانی که در آن جناب آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت نیز حضور داشتند، گفتگویی دوستانه با حسین توکلی قهرمان المپیک صورت گرفت.

در این دیدار توکلی با اشاره به این نکته که با ورزش اسکیت کاملا آشنایی داشته اعلام آمادگی نمود که در صورت لزوم می تواند تجربیات المپیکی خود را در اختیار ملی پوشان اسکیت ایران قرار داده تا شاید باعث تقویت روحیه و تشویق ملی پوشان گردد.

  • نخبگان اسکیت سرعت شناسایی خواهند شد

فدراسون اسکیت در نظر دارد در تاریخ 19 و 20 اسفند ماه 1399، کمپ استعدادیابی در رشته اسکیت سرعت را در محل این فدراسیون برگزار نماید. این کمپ در رده های سنی متولدین 1384 تا 1388 برگزار خواهد شد و هدف از آن شناسایی نخبگان و استعدادهای درخشان اسکیت در رشته سرعت می باشد.

لازم به ذکر است حضور در این کمپ فقط با انجام تست PCR و ارائه جواب تست منفی به مسئولین برگزار امکان پذیر می باشد.

 

  • دیدار روسای هیئت های اسکیت سیستان و بلوچستان و مرکزی با مسئولین فدراسیون

مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بهانه ای بود تا روسای هیئت های اسکیت سیستان بلوچستان و مرکزی، با رئیس و نائب رئیس فدراسیون طی جلسه ای به گفتگو بپردازند.

در این جلسه مشکلات و مسائل مربوط در این دو استان بازگو شد و رئیس و نائب رئیس فدراسیون اسکیت در جریان آخرین وضعیت و مشکلات این دو استان قرار گرفتند.

 

  • احداث پیست 200 متری در فرخشهر بی جواب نماند

طی جلسه دوستانه ای که بین آقای وحید ضیایی رئیس هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری و هیات همراه با آقای مهندس فروزنده، شهردار فرخشهر برگزار شد، با اهدا لوح تقدیر و هدیه از جانب جناب آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، از حمایت های مهندس فروزنده، شهردار فرخشهر جهت احداث پیست اسکیت 200 متری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

  • کارگاه داوری اسکیت فری استایل

فدراسیون اسکیت کارگاه داوری اسکیت فری استایل را به صورت غیرحضوری و آنلاین با حضور 18 شرکت کننده خانم و 9 شرکت کننده آقا با مدرسی جناب آقای محمد امیدواری پور برگزار نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *