پایان لیگ برتر اینلاین هاکی در همدان

تاثیر دوره های بین المللی در رشد رشته اسکیت
می 26, 2022
اسکیت و شادابی جامعه
می 31, 2022

هفته گذشته لیگ برتر اینلاین هاکی با تمام اتفاقات جذاب آن در همدان به پایان رسید.
از شروع این لیگ در سال ۱۳۸۶ تا به الان که چهاردهمین حضور من در این تورنمنت‌ها بود، تمامی دوره‌ها برای من جذاب و هیجان‌انگیز بودند.
اما این دوره، برایم کاملاً متفاوت بود، منی که سال‌ها بعنوان مربی و بازیکن با نام «آکادمی اسکیت خرم‌شاد» در مسابقات شرکت کرده بودم، این‌بار با نام «کمیته رینک هاکی» در مسابقات حاضر شدم، و توانستم بوسیله شاگردان و دوستان خوبم رده چهارم جدول را تصاحب کنم، البته که با میانگین سنی حدود ۳۸ سال، این نتیجه برای من، نوعی قهرمانی محسوب می‌گردد.

حال چرا با نام کمیته رینک هاکی؟
از زمان مسئولیت من در کمیته رینک هاکی فدراسیون اسکیت، بر این شدم که تا این رشته جذاب را هر چه سریعتر در ایران راه‌اندازی کنم، بنابراین بخش بزرگی از وقت من و همکارانم در سال گذشته به کار‌های زیربنایی و بنیان نهادن این رشته اختصاص داده شد. ترجمه قوانین داوری و تولید چوب و شرکت در کلاس‌های مربی‌گری و داوری جهانی، بخش کوچکی از اتفاقاتی بود که صورت گرفت.
از آنجایی که این کارها منو راضی نمی‌کردند، و به بیشتر از این‌ها باور داشتم، مصاحبه با مربیان مطرح دنیا را آغاز کردم، و ضمن گفتگو راهنمایی‌های لازم را از ایشان دریافت نمودم، که تجربه‌ای بس عظیم بود، که حتما در اختیار فدراسیون اسکیت قرار می‌دهم.
سپس بر این شدم که «رینک هاکی» را در سطح اول هاکی کشور مطرح کنم، بنابراین بهترین محل برای تبلیغات این رشته را، در جمع هاکی بازان دیدم، و با نام کمیته رینک هاکی در لیگ اینلاین هاکی شرکت کردم.
اینک با وجود کارهای زیر بنایی انجام شده، بستری بسیار مناسب برای فعالیت رشته بی‌نظیر رینک هاکی آماده است، مطمئناً راه‌اندازی لیگ حرفه‌ای این رشته کمک شایانی به تشکیل تیم ملی قدرتمندی می‌کند، که فضایی بس پهناور به وسعت کل میهنمان ایران دارد.

✍️ وحید شجاعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *