ویدئوهای آکادمی اسکیت

▪️هر آغازی پایانی دارد و امروز نیز پایان ۲۲ سال خدمت صادقانه در آکادمی اسکیت خرمشاد است. مجموعه ای که در تمام این سال ها یار و همراه ما بود، و تشکر شایسته تلاشِ آن هاست. اینکه آغازش چطور بود و چگونه خاتمه یافت اهمیت ندارد، آنچه مهم است، خدمتی صادقانه بود که به حد اعلا در اجرای آن کوشیدیم. امید است نقش کوچکی در توسعه ورزش اسکیت ایفا کرده باشیم و این مسیر دشوار، رو به آینده ای روشن، هموار تر شده باشد.

شاید راست می گویند که باید جاری بود، شاید زمان حرکت است، شاید زمان تغییر بزرگ فرا رسیده است و‌ باید رهسپار مسیری جدید شد. مسیری که سایه روشن آن نیز در ذهن ها ترسیم نشده باشد.

و‌ بدانیم که جهان هرکس به اندازه وسعت فکر اوست، پس با کسی همراه شو که وسعت کهکشان را در خیال داشته باشد….

اسکیت نمایشی و آینده ای روشن

هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که رمانتیک ترین و دراماتیک ترین رشته تخصصی اسکیت، رشته اسکیت نمایشی می باشد.

این رشته می تواند بازگو کننده یک داستان باشد …

داستانی از تلاش های بی وقفه ی فردی و تیمی، داستانی از لحظات نا امیدی که با یک جمله یا حرف دوباره جان تازه به خود گرفت.

داستانی بازگو کننده، از مسیری سخت و دشوار برای رسیدن به موفقیت که در قالب یک اجرای 2 تا 3 دقیقه ای دیده می شود.

چه رنج ها و زحمت ها که پشت تک تک حرکات بازیکنان این رشته فریاد “تو می توانی” سر داده اند تا مجالی برای نا امیدی و یاس باقی نگذارند.

کسی چه می داند ؟ شاید اشک ها و لبخند های بعد از مسابقه به همین دلیل عمیق تر و واقعی تر هستند.

پیام رئیس فدراسیون اسکیت در مورد استعدادیابی

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران جناب آقای بهمن محمدرضایی در پیامی تصویری در مورد اهمیت و ضرورت استعدادیابی و نخبه پروری در اسکیت تذکر دادند. ایشان در عبارتی کوتاه و دقیق تعبیر زیبایی از این مهم ارائه دادند:

استعدادیابی به معنای واقعی یعنی شناسایی، هدایت و حمایت.

ایشان با اشاره به برنامه های فدراسیون اسکیت، وزارت ورزش و برگزاری المپیاد استعدادهای برتر برای استعدادیابی به منظور تولید پشتوانه قوی برای تیم های ملی تاکید ورزیدند. که این مهم باعث توسعه پایدار ورزش قهرمانی اسکیت می شود.

در این زمینه فدراسیون اسکیت با دریافت کمک و حمایت از هیئت های اسکیت استان ها و کمیته های استعداد پروری، مستعدین و نخبه های اسکیت را پرورش خواهد داد که جناب آقای بحرینی مسئول این کار می باشند. تجربه و دانش ایشان در این زمینه راهگشا و نویدبخش آینده ای روشن می باشد.

جشن شب یلدا 1398

چه چیزی ارزشمندتر از خاطرات می باشد؟ آیا غیر از این است که بعد از گذشت سال ها دیدن یک عکس یا یک فیلم می تواند به راحتی خنده بر لبان ما بنشاند. پس چرا این موهبت را از خود دریغ کنیم؟ نه این است که می شود با یادآوری لحظاتی خاص، هم اوقات خود و هم دوستان خود را شیرین کنیم؟ برای این مهم باید توجه داشته باشیم که محبت اولویت رفتار ما با دیگران باشد تا این احساسات پاک و شیرین را سبب شود.

آکادمی اسکیت وحید با این بینش، لحظات شیرین ثبت شده را به دید عموم می گذارد تا این صفحه همچون دفتر خاطراتی یادآور لحظاتی خوش و به یاد ماندنی باشد. لحظاتی که گاها پر از سختی اما همراه با تجربیاتی بی نظیر رقم می خورد.

جشنی صمیمی که در فضایی دوستانه در آکادمی اسکیت تحت نظر آقای وحید شجاعی برگزار گردید و مهمانان عزیزی نیز در این جشن حضور داشتند.

جشن به مناسب شب یلدا در آکادمی اسکیت خرم شاد برگزار کردید و آقای وحید شجاعی از زحمات دست اندرکاران آکادمی اسکیت تشکر به عمل آورد.

اسامي مهمانان رسمی:

آقای بهمن محمدرضایی: (ریاست فدراسیون اسکیت)

آقاي حسين كنوز: (دبير انجمن اينلاين هاكي)

سركار خانم منير قهرماني: (سرپرست انجمن كار با دستگاه ابزار نوين آمادگي جسماني)

پرسنل و شرکت کنندگان:

وحيد شجاعی، عطا تنهايی، محمد رضا ميرزائی، محمد صالحی، محمد امين حيدری، عليرضا طاعتی، سپيده محمدی، غزل قنبری، شكيلا الماسی، داريوش اعلمی، كسري ملازينل، علي معصومی، محمد مرتضوی، ساحل دهقان، مريم اميری، مريم دوست حصار، محسن دوستگان، مهسا طهانی، مرتضي نوروزی، تيمور لهراسبی