پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت هاکی روی یخ

کارگاه داوری اسکیت فری استایل
مارس 8, 2021
المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور
مارس 8, 2021

مسابقات چهار جانبه ی هاکی روی یخ تحت عنوان جام ایران مال یادواره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در پیست اسکیت روی یخ بازار بزرگ ایران برگزار شد که این رقابت ها با معرفی تیم های برتر کار خود را به پایان رساند.

در این جام که چهار تیم آیس باکس ایران مال، آنلاین تایر، پدیده مشهد و ام دات آر شرکت کرده بودند، تیم های ام دات آر و پدیده مشهد در دیدار رده بنده به مصاف یکدیگر رفتند که در انتهای این دیدار، تیم ام دات آر توانست با نتیجه 2 بر 0 در ضربات پنالتی تیم پدیده مشهد را شکست داده و به مقام سوم این رقابت ها دست پیدا نماید.

دیدار فینال نیز بین تیم های آیس باکس ایران مال و آنلاین تایر برگزار شد که در پایان این رقابت، تیم آنلاین تایر موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم آیس باکس ایران مال عبور کرده و عنوان قهرمانی در این رقابت ها را به نام خود ثبت نماید.

مسابقه فینال در حالی برگزار شد که آقایان، علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، مجید هنر جو نائب رئیس فدراسیون اسکیت، دکتر سجادی مدیر ایران مال و امید قراچورلو مدیر گروه ورزش ایران مال نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

همچنین در پایان این رقابت ها، کادر فنی تیم ملی هاکی روی یخ ایران از 5 بازیکن برتر در این رقابت ها برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آوردند.

ادامه این رقابت ها در بخش بانوان از امروز دوشنبه 18 اسفند 1399 آغاز شده و دیدار فینال نیز فردا سه شنبه 19 اسفند ماه با معرفی تیم قهرمان در بخش بانوان به پایان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *