المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت هاکی روی یخ
مارس 8, 2021
ترقی در رشته اسکیت با جذب اسپانسر
مارس 13, 2021
  • کار خوب هیات اسکیت استان چهار محال و بختیاری

هیات اسکیت استان چهار محال و بختیاری همزمان با روز احسان و نیکو کاری، 200 بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین خانواده های نیاز مند را اجرایی نمود. آقای وحید ضیایی، رئیس هیات اسکیت استان چهار محال بختیاری اشاره نمود، این بسته ها حاوی برنج، روغن، کنسرو تن ماهی، چای، قند، نمک، ماکارونی، حبوبات، مرغ گرم، مواد شوینده و بهداشتی، رب گوجه فرنگی و سویا بود که بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

به گفته ضیایی در مرحله بعدی اقلام معیشتی همزمان با عید نوروز در بین سایر خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد. لازم به ذکر است ارزش مادی این بسته ها 30 میلیون تومان برآورد شده است که این حرکت انسان دوستانه از سوی هیات اسکیت استان چهار محال بختیاری، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

  • سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال 1400

اولین جلسه سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور با حضور آقای مهدی مبینی، مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، آقای نصرت اله انصاری معاونت و کارشناسان دفتر، آقایان علی رحمانیون، پیمان دانشمند و محسن راعی، پیرامون نحوه اجرای این المپیاد و برنامه ریزی های اولیه تشکیل شد.

این المپیاد قرار است با همکاری 27 فدراسیون ورزشی از جمله فدراسیون محترم اسکیت و در دو بخش دختران و پسران وهمچنین با همکاری آموزش و پرورش برگزار گردد.

در دوره اول این المپیاد فدراسیون اسکیت تنها با شاخه اسکیت سرعت حضور پیدا نمود، در دوره دوم با دو شاخه اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل، باید دید در دوره سوم این المپیاد فدراسیون اسکیت قصد دارد با کدام یک از رشته های مختلف اسکیت شرکت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *