برگزاری کلاس عملی درجه یک اسکیت سرعت

فدراسیون جهانی اسکیت و اسکیت
فوریه 8, 2021
کفش اسکیت و بهترین برندها
فوریه 10, 2021
  • دوره تئوری مربیگری درجه یک برگزار شد

در این دوره که به صورت آنلاین و با مدرسی آقایان شاهدی و ایمانی پور به مدت سه روز برگزار شد، 21 شرکت کننده خانم و آقا از سراسر کشور شرکت نمودند.

  • مسابقات دستجات آزاد اسکیت هاکی روی یخ

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر مسابقات اسکیت هاکی روی یخ بزرگسالان در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد. در این مسابقات که به نام “جام سردار رشید اسلام سردار سلیمانی” نام گذاری شده است تیم های شرکت کننده تا تاریخ 11 اسفند ماه 99 مهلت دارند تا جهت ثبت نام و اعلام آمادگی، خود را معرفی نمایند.

مسابقات در تاریخ 16 اسفند 99 برای آقایان و 17 اسفند 99 برای بانوان برگزار خواهد شد.

  • برگزاری کلاس عملی درجه یک اسکیت سرعت

فدراسیون اسکیت در نظر دارد یک دوره کلاس عملی مربیگری درجه یک اسکیت سرعت را در تاریخ 4 لغایت 6 اسفند ماه سال 99 برگزار نمایند.

داشتن حداقل 24 سال سن، دارا بودن گواهی قبولی در دوره تئوری درجه یک اسکیت سرعت با معدل حداقل 14 و داشتن گواهینامه مربیگری درجه 2 سرعت که از تاریخ صدور آن 2 سال گذشته باشد از شرایط حضور در این دوره برای علاقه مندان می باشد.

  • سرپرست کمیته داوران اسکیت اینلاین هاکی مشخص شد

طی حکمی که از سوی جناب آقای بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت به آقای پویان مجید زاده داده شد، ایشان به سمت سرپرست کمیته داوران اسکیت اینلاین هاکی انتخاب شدند.

متن این حکم به شرح زیر می باشد:

نظر به توانمندی و دانش فنی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست کمیته داوران اسکیت اینلاین هاکی ” فدراسیون اسکیت منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت های روزافزون دست یافته و گام های موثری در تحقق اهداف و پیشبرد امور مربوط به توسعه همه جانبه اسکیت برداشته شود.

برای ایشان آرزوی موفقیت در این سمت را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *