کفش اسکیت و بهترین برندها

برگزاری کلاس عملی درجه یک اسکیت سرعت
فوریه 9, 2021
آزمون تئوری مربیگری درجه یک
فوریه 12, 2021

اگر شما نیز در شاخه اسکیت فعال هستید و می خواهید آن را به صورت حرفه ای ادامه دهید حتما نیاز دارید تا از لوازم تخصصی این رشته ورزشی نیز استفاده کنید. شما نمی توانید با استفاده از برندهای فیک و غیرمعتبر به ماکزیمم توان خود در اسکیت دست پیدا کنید، از طرفی بسیاری از لوازم غیراصل وجود دارند که آسیب های جدی به بدن شما وارد می کنند.

علاوه بر آن که استایل اسکیت سواری شما را به هم می ریزند و بازگرداندن شما به استایل درست کار بسیار سختی می شود، به بدن شما نیز آسیب هایی جدی وارد می کند. برای مثال ممکن است در قسمت مچ و ساق پا و حتی کف پا ایراداتی ایجاد کند که تا سال های زیاد برای شما باقی بماند.

این مسئله در کودکان خردسال که بدن آن ها ضعیف تر می باشد شکل بدتری به خود می گیرد بنابراین در تهیه کفش اسکیت و دیگر لوازم تخصصی آن دقت نمایید و حتما با یک فروشگاه اسکیت معتبر مشورت کنید. خرید یک اسکیت مناسب می تواند جهت شما را در مسیر صحیح قرار دهد و آینده شما را در اسکیت روشن نماید.

بسیاری این عقیده را دارند که اسکیت را با لوازم ارزان قیمت آغاز کنند و در ادامه اگر به ان علاقه مند شدند برای تهیه لوازم تخصصی آن هزینه بیشتری نمایند. اما این به مانند استفاده از خودرویی می باشد که چرخ های آن پنچر باشد برای آن که کندتر حرکت کند. آیا این مسئله برای تمرین رانندگی گزینه مناسبی می باشد؟

مطمئنا استفاده از یک برند غیر استاندارد تنها برای شما ضرر و زیان به همراه خواهد داشت و خود همین انتخاب می تواند باعث دلزدگی شما از اسکیت و کنار گذاشتن آن باشد بنابراین به شما توصیه می کنیم تا در این زمینه وسواس داشته باشید و برای خرید کفش اسکیت حساسیت زیادی از خود نشان دهید، با اساتید این رشته مشورت نمایید، به آکادمی اسکیت مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

با مقایسه قیمت کفش اسکیت بهترین گزینه برای شما به دست نمی آید، شما مطمئنا برای برندهای خوب باید هزینه های بالاتری پرداخت کنید پس برای این منظور آماده باشید و به خرید اشتباه دست نزنید.

اما این مسئله در رشته های اسکیت پایه ساده تر می باشد یعنی چند برند مطرح وجود دارد که معمولا اسکیت های آن ها در سطح بسیار بالایی تولید می شود اگرچه گاهی اوقات برندهای فیک آن ها وارد ایران می شود اما این برندها شاخص های لازم برای تعلیم هنرجویان اسکیت پایه را فراهم می آورد و بهترین شرایط برای یادگیری آن ها را به وجود می آورد.

اما در رشته های تخصصی این مسئله کمی متفاوت است دلیل آن نیز این است که در رشته های اسکیت تخصصی برندها مرتب خود را به روز می کنند و مدل های بالاتری از اسکیت های قبلی ارائه می دهند همچنین فیزیک، قد، توان بدنی، سن ورزشکار و تکنیک هایی که باید اجرا کند در انتخاب اسکیت تاثیرگذار خواهد بود و این شما هستید که باید در این مورد با مربی متخصص مشورت نمایید.

مطمئنا یک فروشگاه معمولی نمی تواند اطلاعات لازم و تخصصی را در زمینه کفش اسکیت نمایشی، کفش اسکیت سرعت، کفش اسکیت فری استایل، کفش اسکت هاکی، کفش اسکیت رینک هاکی در اختیار شما قرار دهد. مربی که سال ها اسکیت های مختلف را در پای شاگردانش تست کرده و خود نیز یک ورزشکار باسابقه می باشد می تواند در این زمینه اظهار نظر کند. پس مسئله را به شانس نسپارید و حتما برای انجام کار خود برنامه ای دقیق ترتیب دهید.

فروشگاه آکادمی اسکیت خرمشاد در این زمینه با سابقه ای طولانی فعالیت دارد. هم وسائل را می تواند به صورت مستقیم از اروپا وارد نماید و هم می تواند از انبارهای این فروشگاه در ایران لوازم مورد نیاز شما را تامین نماید. مطمئنا واردات مستقیم از اروپا هزینه های کمتری برای شما در بر خواهد داشت اما مدت زمان بیشتری نیز باید در انتظار باشید.

پس اگر رویای تبدیل شدن به یک اسکیت سوار حرفه ای را دارید اسباب و لوازم آن را نیز فراهم کنید و برای این منظور برای بدن خود احترام قائل باشید، اجازه دهید تا تمام استعداد شما متبلور شود و با صرفه جویی های بی مورد در این قسمت تمام هزینه های کلاس و تمرینات و زمان خود را بیهوده هدر ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *