فدراسیون جهانی اسکیت و اسکیت

اسکیت آیس تجربه ای بی مانند
فوریه 7, 2021
برگزاری کلاس عملی درجه یک اسکیت سرعت
فوریه 9, 2021

با توجه به اینکه بیماری کووید 19 شیوعی همه گیر داشته است و ملاحظات قرنطینه ای در تمام کشورها در حال انجام گرفتن می باشد پس اجرای برنامه های آموزشی به صورت حضوری غیرممکن شده است و از همین رو فدراسیون جهانی اسکیت در برنامه ریزی مدون و مشخص به برگزاری دوره هایی برای ارتقای سطح کیفی بازیکنان، مربیان و داوران بین المللی و ملی کرده است. افرادی که تمایل دارند تا در این برنامه ها شرکت کنند می توانند از طریق فدراسیون اسکیت ایران ثبت نام و پیگیری موارد احتمالی را انجام دهند.

شما نیز اگر به این مسئله علاقه مندید و پیش زمینه لازم برای حضور در این کلاس ها را دارید می توانید با هماهنگی های لازم و پرداخت هزینه  در شروع کلاس ها حاضر باشید. فدراسیون جهانی اسکیت این دوره ها را در رشته های مختلفی از قبیل رشته اسکیت نمایشی، رشته اسکیت سرعت و رشته رینک هاکی برگزار می کند. رشته رینک هاکی نیز که در ایران از جمله رشته هایی است که تازه وارد مرحله اجرا شده است پرورش بازیکنان با داوران و مربیان آشنا به دانش روز لازم و ضروری می باشد.

فدراسیون جهانی اسکیت این برنامه ریزی را به طوری انجام داده است که افرادی که در این دوره ها حضور دارند هفته ای 4 ساعت در کلاس حاضر باشند که این 4 ساعت در یک روز برگزار خواهد شد و تمامی موارد لازم از طریق استاد به شرکت کنندگان اعلام می گردد. شرکت کنندگان نیز فرصت کافی در اختیار دارند تا بتوانند در همان هفته مطالب مورد نیاز را مرور کنند و در صورت نیاز موارد احتمالی را برای رفع مشکل مطرح نمایند. در نهایت نیز پس از گذشت تمامی آموزش های دوره ای فدراسیون جهانی اسکیت به برگزاری آزمون مشغول می شود تا افرادی که برای فعالیت های بین المللی و یا ملی شایستگی دارند را مشخص نماید.

اگر بیماری کووید 19 و شیوع آن نبود احتمالا این دوره ها به صورت حضوری برگزار می گردید و مطمئنا هزینه های سنگین تری به افراد تحمیل می کرد اما این فرصت برای ایرانیان مغتنم است تا بتوانند برای دوره های بین المللی شرایط قابل قبولی برای حضور داشته باشند زیرا هزینه های رفت و آمد و حضور در کشورهای خارجی حذف می شود و بنابراین برای افراد بیشتری قابل پرداخت می باشد. حمایت های فدراسیون اسکیت در این زمینه می تواند افراد بیشتری را متمایل کند تا در این دوره ها حضور یابند.

این دوره ها در نهایت منجر به این می شود که آموزش اسکیت در ایران به صورت حرفه ای تر و تخصصی تر دنبال شوند و استعدادیابی نونهالان و همچنین برگزاری رقابت های داخلی کشور با کیفیت بالاتری برگزار شود. حضور مدرسان، مربیان و داوران آشنا به تمام مسائل آموزشی اسکیت به صورت بین المللی باعث می شود تا ایران در بالاترین رده های آموزش اسکیت قرار گیرد.

همیشه ما نیازمند آن هستیم که داورانی را در سطح جهانی داشته باشیم و آن ها نیز تجربه کافی برای حضور در رقابت های بین المللی را داشته باشند. این تجربه ها به کشور ما منتقل خواهد شد و در نهایت تیم هایی تشکیل می دهیم که نه تنها تجربه و توان کافی برای شرکت در مسابقات را دارند بلکه به قوانین روز آشنا هستند و همچنین تاکتیک هایی را استفاده می کنند که با دانش روز دنیا مطابقت دارد نه اینکه از سیستم های منسوخ شده بهره ببرند چراکه تنها آن ها در دسترس ما قرار گرفته اند.

مطمئنا در ادامه فدراسیون جهانی اسکیت دوره های دیگری در زمینه رشته های مختلف برگزار خواهد کرد که در صورت تمایل و مطابقت با رشته تخصصی شما می توانید به فعالیت در آن مبادرت ورزید. زبانی که برگزاری دوره ها انتخاب می شود زبان انگلیسی و اسپانیایی می باشد و دو ساعت مختلف برای حضور در کلاس ها در یک روز در نظر گرفته شده است بنابراین برای تمامی افراد با تمام شرایط شرکت در این کلاس ها قابل انجام خواهد بود.

چنین فرصت هایی همیشه در دسترس نخواهد بود و ممکن است سالی یک بار چنین دوره هایی برگزار گردد پس اگر تمایل به شرکت دارید و می خواهید دانش روز را دریافت کنید و همچنین سطح علمی و عملی خود را بالا ببرید در این کلاس ها شرکت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *