سرفصل های داوری درجه 2،1 و 3

اسکیت رولبال ورزشی کم هزینه
فوریه 3, 2021
رشته رینک هاکی و آینده ای روشن
فوریه 6, 2021
  • ستاد بازی های آسیایی 2022 هماهنگ تر از هر روز

روز دوشنبه 13 بهمن ماه، سومین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2022 جهت برنامه ریزی دقیق تر و آنالیز شرایط موجود، برای بهتر شدن عملکرد ملی پوشان اعزامی در این بازی ها تشکیل شد. در این جلسه که در محل فدراسیون اسکیت تشکیل شد، آقای مجید هنرجو، نایب رییس فدراسیون اسکیت، خانم وفا خواه، نایب رییس بانوان، آقای رامین عتیقه چی، دبیر کل، آقای دکه مشاور رییس فدراسیون و آقای محسن هنرجو، مشاور فنی امور ورزشی و رؤسای انجمن های اسکیت سرعت، اسکیت هاکی و اسکیت فری استایل حضور داشتند.

  • رییس فدراسیون اسکیت با رییس و نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد

جناب آقای بهمن محمدرضایی در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون اسکیت در این سال ها پرداخت و برنامه خود و تیم خود را برای پیشبرد اهداف کلان این فدراسیون بازگو کرد.

جناب آقای مهدی فروردین، رییس فراکسیون مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از گزارشات ارائه شده، اعلام نمود، مجلس شورای اسلامی در جهت پیشرفت و توسعه ورزش اسکیت آمادگی همکاری با این فدراسیون را داشته و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

سرکار خانم فلاحی، نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس، آقای اسداللهی، دبیر فراکسیون ورزش مجلس و آقای اکبری عضو هیات رییسه فدراسیون اسکیت نیز حضور داشتند.

  • سرفصل های داوری درجه 1،2 و 3 همسان سازی شد

طی جلسه ای که به صورت آنلاین بین رییس انجمن اسکیت سرعت ایران و مدرسان داوری این رشته برگزار شد، مدرسان سر فصل های پیشنهادی خود را ارایه کرده و هر یک را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند تا علاوه بر همسان سازی سرفصل ها، تمامی مطالب به روز شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *