اخبار اسکیت هاکی روی یخ

آموزش حرکات اسکیت قسمت 3
دسامبر 20, 2020
اخبار اسکیت ایران
دسامبر 20, 2020
  • کادر فنی تیم ملی هاکی آقایان ایران تکمیل تر شد

بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت طی حکمی اکبر شوقی را به عنوان مربی بدنساز تیم ملی هاکی آقایان ایران منصوب نمود. متن حکم به شرح زیر می باشد:

نظر به توانمندی و دانش فنی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “مربی بدنساز تیم ملی اسکیت هاکی آقایان ” فدراسیون اسکیت منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت های روزافزون دست یافته و گام های موثری در تحقق اهداف و پیشبرد امور مربوط به توسعه همه جانبه اسکیت برداشته شود.

برای آقای شوقی آرزوی موفقیت در پست حساس خود در کادر فنی تیم ملی هاکی آقایان ایران را داریم.

  • تیم ملی هاکی روی یخ ایران در حال تکمیل شدن

طبق شیوه جدید، هر هفته یک نفر به تیم ملی هاکی روی یخ آقایان و بانوان ایران دعوت می شوند. در هفته های گذشته آقایان فرزاد هوشیدری و فرشاد مقدسی دعوت شده گان به تیم ملی هاکی روی یخ مردان ایران و خانم ها اعظم سنایی و الهام مدیر دهقان دعوت شدگان به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران بودند.

این هفته نیز دانیال باقری و فاطمه اسماعیلی نفرات سوم  اضافه شده به تیم ملی هاکی روی یخ بودند که طی مراسمی پیراهن مقدس تیم ملی را از دست آقای فرزاد هوشیدری و خانم اعظم سنایی، کاپیتان ها و کمک مربیان تیم های بانوان و آقایان دریافت نمودند.

  • مجمع جهانی هاکی روی یخ با حضور نمایندگان کشورمان برگزار گردید

این مجمع که با توجه به شرایط همه گیری ویروس کوید-19 به صورت آنلاین برگزار گردید با حضور آقای کاوه صدقی، رئیس انجمن اسکیت هاکی فدراسیون اسکیت ایران و آقای رامین عتیقه چی، دبیر کل فدراسیون اسکیت و عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت، همراه بود.

در این رویداد که با حمایت فدراسیون جهانی اسکیت هاکی روی یخ و کمیته المپیک و وزارت ورزش روسیه و همچنین سازمان ورزش مسکو طی دو روز برگزار گردید، به شکل برگزاری امن مسابقات داخلی و برون مرزی با توجه به وجود ویروس کوید-19 و همچنین بر ورود تکنولوژی دیجیتال و نرم افزارها در سبک جدید آموزش ها، و همچنین سیاست جدید در برخورد با حامیان مالی و رسانه ها مورد بحث ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

از جمله میهمانان ویژه این مجمع و سخنرانان در این جلسه دو روزه می توان به رنه فایل، رئیس فدراسیون جهانی اسکیت هاکی روی یخ، گری بتمن، رئیس سازمان لیگ حرفه ای NHL، الکسی موروزو رئیس سازمان لیگ حرفه ای KHL، اسکات اسمیت، رئیس فدراسیون اسکیت هاکی روی یخ کانادا، استانیسلاو پوزدنیاکوف، رییس کمیته ملی المپیک روسیه، ولادیسلاو ترتیاک و رومن روتنبرگ، رییس و نایب رییس فدراسیون اسکیت هاکی روی یخ روسیه، اسکات سالموند، نایب رییس تیم‌های ملی هاکی روی یخ کانادا، مارک تابروم و کوین مکلاگین، مسئول آموزش و توسعه فدراسیون هاکی آمریکا و تعداد زیادی از مربیان حرفه ای تیم های مطرح جهان اشاره نمود.

 

  • فدراسیون جهانی اسکیت از ایران حمایت خواهد کرد

چندی پیش آقای کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت هاکی کشور جلسه آنلاینی با اندی اکر، مدیر آسیایی هاکی روی یخ در فدراسیون جهانی داشته که در خلال این جلسه موضوعات مختلفی مطرح و مورد بحث قرار گرفت. یکی از مهم ترین مباحث برگزاری مسابقات هاکی روی یخ آقایان در اردیبهشت 1400 در سنگاپور بود. کاوه صدقی در ادامه خبر داد طبق اعلام فدراسیون جهانی هاکی روی یخ، کلیه هزینه های این مسابقات بر عهده فدراسیون جهانی بوده که این موضوع باعث سبک تر شدن بار مالی اعزام تیم برای این مسابقات شده است و فدراسیون و انجمن تنها به فکر تهیه بلیط هواپیما برای بازیکنان باید باشند.

آقای کاوه صدقی در ادامه به برگزاری اردوی آماده سازی و انتخابی تیم های ملی اشاره نمود و گفت: انشالله بتوانیم هرچه زودتر اردوها را به صورت متمرکز برگزار کنیم که البته این موضوع به شرایط کرونا در کشور نیز بستگی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *