اخبار اسکیت ایران

اخبار اسکیت هاکی روی یخ
دسامبر 20, 2020
پرتغال میزبان مسابقات قهرمانی رینک هاکی زیر 17 سال اروپا در 2021
دسامبر 21, 2020
  • تپش قلب مسابقات اسکیت این بار در بافق

به نقل از خانم سمیه ایزدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق، مسابقه اسپید اسلالوم به پاس قدردانی از کادر درمان و به مناسبت شب یلدا در این شهرستان برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد و ورزشکاران این شهرستان روح مسابقات را در دل کرونا با رعایت تمامی موارد بهداشتی زنده نگه خواهند داشت.

 

  • پلیس های تهران اسکیت سوار می شوند

طی نشست مشترک سازمان ورزش و فدراسیون اسیکت، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با استقبال از برگزاری فعالیت های مشترک با این فدراسیون اعلام نمود امیدوار است با انجام فعالیت های مختلف مشترک شهروندان را بیش از پیش علاقه مند به ورود به این رشته جذاب نماید.

همچنین در این جلسه پیشنهاد ارائه آموزش به پلیس یرای ایجاد پلیس اسکیت سوار از دیگر موضوعات مورد بحث بود تا در صورت موافقت پلیس این طرح به مرحله اجرا نزدیک تر شود.

  • تنها راه جبران کمبود اعتبارات فدراسیون اسکیت، جذب حامیان مالی می باشد

این را سرکار خانم مریم وفا خواه، نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما گفت و اشاره نمود برای دست یابی به برنامه های راهبردی که مد نظر داریم، نیازمند بودجه قابل توجه می باشیم که بخشی از آن از طریق جذب حامیان مالی می تواند جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *