تیم هاکی بانوان در رقابت های جهانی

اسکیت هاکی روی یخ جدید اما طوفانی
نوامبر 8, 2020
اسکیت هاکی و مسیر ترقی آن
نوامبر 9, 2020

تیم هاکی بانوان فعالیت های خود را از رقابت های ملی در داخل ایران آغاز کرد که شروع آن لیگ های داخلی بود. اما در سال 2012 اولین تیم ملی اینلاین هاکی بانوان تشکیل شد که توانستند در اولین تجربه حضور در رقابت های بین المللی مقام سوم را کسب کنند. تیم اینلاین هاکی بانوان برای چهار دوره در رقابت های هاکی در آسیا شرکت کردند که توانستند سه بار مقام سوم را کسب کنند. سه مدال ارزشمند برنز حاصل تلاش های آنها در 4 دوره مسابقات رسمی بوده است.

اگر تمایل دارید از مسیر پیشرفت و ترقی این عزیزان برای رسیدن به اهداف شان مطلع شوید، می توانید فیلم زیبای جایی برای فرشته ها نیست را تماشا کنید. این فیلم که برنده بسیاری از جوایز در داخل و خارج کشور شده است، نمونه ای کامل از تلاش بی وقفه ی افرادی است که با جان و دل، همه چیز خود را برای کشورشان فدا کرده اند. تلاش های سرمربی تیم جناب آقای کاوه صدقی و تمام عزیزانی که بدون چشم داشت همراهی تیم را انجام می دهند.

اما این تیم یکپارچه به اینلاین هاکی بسنده نکرده اند و با تاسیس اولین پیست یخ استاندارد در ایران که در بازار بزرگ ایران مال واقع شده است، تیم آیس هاکی بانوان را نیز راه اندازی کردند و پر تلاش برای رقابت های جهانی آماده می شوند. با اینکه هزینه هایی که برای آیس هاکی انجام می شود متفاوت از اینلاین هاکی می باشد، با تلاش و کوشش خود، از پس آن بر آمدند و اکنون ایران انتخابی تیم ملی خود را نیز برگزار کرده است تا بهترین ها برای مسابقات هاکی روی یخ در کنار هم گرد آورده شوند.

از 33 بازیکنی که در انتخابی تیم ملی آیس هاکی شرکت کرده اند، در نهایت 20 نفر آنها به عنوان اعزامی تیم ملی در نظر گرفته می شوند تا نماینده ای شایسته در رقابت های جهانی باشند. اولین مسابقات رسمی، مسابقات آسیایی می باشد که در ماه می و در فیلیپین برگزار می شود. تیم انتخابی توسط سرمربی تیم ملی آیس هاکی جناب آقای کاوه صدقی رهبری می شود. همچنین خانم مارینا و خانم اعظم سنایی به عنوان مربیان تیم ملی انتخاب شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *