صدور گواهینامه های فنی اسکیت توسط بخش خصوصی

عدم صدور روادید برای تیم اسکیت هاکی روی یخ
نوامبر 2, 2020
بیماری کووید 19 و آموزش اسکیت
نوامبر 2, 2020

فدراسیون اسکیت در نظر دارد تا صدور گواهینامه های فنی اسکیت را به بخش خصوصی واگذار نماید. به این ترتیب متقاضیان این امر باید درخواست های خود را برای فدراسیون اسکیت ارسال نمایند تا پس از بررسی دقیق، واجدین شرایط اعلام شوند. این نظر تخصصی، توسط فدراسیون اسکیت اعلام می شود و در تایید یا رد درخواست مختار می باشد.

برای ارسال درخواست های خود تا تاریخ 17 آبان ماه سال 99 فرصت دارید.

در این برنامه سه سطح برای ورزشکاران در نظر گرفته می شود که سطح برنزی، نقره ای و طلایی می باشند. برای اینکه به عنوان ممتحن گواهینامه برنزی برگزیده شوید باید حداقل 23 سال سن داشته باشید و در کنار دارا بودن مربیگری درجه 3، 3 سال نیز سابقه فعالیت در زمینه اسکیت داشته باشید.

اما برای گواهینامه های نقره ای و طلایی باید حداقل 25 سال سن داشته باشید و گواهینامه مربیگری درجه 2 اسکیت خود را دریافت کرده باشید. در کنار این دو مورد باید 5 سال سابقه کار در زمینه اسکیت نیز داشته باشید.

به این ترتیب هنرجویان برای دریافت گواهینامه های فنی اسکیت می توانند به باشگاه های مورد تایید فدراسیون اسکیت مراجعه نمایند و فرم های لازم را پر کنند.

در ضمن همین سطح برنزی، نقره ای و طلایی نیز رتبه بندی یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره خواهند داشت. به این ترتیب، آموزش اسکیت وارد سطح جدیدی خواهد شد که امیدواریم برای آینده این ورزش مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *