عدم صدور روادید برای تیم اسکیت هاکی روی یخ

قوانین رشته رینک هاکی
نوامبر 1, 2020
صدور گواهینامه های فنی اسکیت توسط بخش خصوصی
نوامبر 2, 2020

متاسفانه مشکشلات صدور روادید تا جایی پیش رفت که ملی پوشان اسکیت هاکی روی یخ نتوانستند خود را برای رقابت های کاپ آزاد امارات برسانند. این مسابقات از سطح کیفی مناسبی برخوردار بود و می توانست برای ملی پوشان هاکی روی یخ تمرین بسیار مناسبی باشد. حال با این اوصاف این عزیزان تنها می توانند به صورت مستقیم در رقابت های هاکی روی یخ آسیا شرکت کنند که اولین رویداد پس از کاپ آزاد امارات می باشد.

اما در این مورد آقای کاوه صدقی اطلاعات دقیقی را برای روال صدور روادید ارائه نمودند. با توضیحاتی که جناب صدقی دادند، برنامه ریزی برای سفر تیم ملی اسکیت هاکی ایران از مدت ها پیش صورت گرفته بود و شورای برون مرزی وزارت ورزش اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده بود. حتی ابتدا از طریق آزانس های مسافربری اقدام صورت گرفت که با توجه به اینکه این روش جوابگو نبود کار از طریق کمیته ملی المپیک پیش رفت.

به این ترتیب کمیته ملی المپیک اعضای تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران را به اداره مهاجرت امارات معرفی کردند و علت سفر آنها به امارات هم برای سفارت ایران و هم سفارت امارات فرستاده شد. سفارت ایران نیز وظایف خود را در این زمینه به خوبی پیش برد و اداره مهاجرت امارات را مطلع نمود.

اما با تمام این احوال کار پیش نرفت و روادید برای حضور تیم ملی هاکی روی یخ صادر نشد.

اما جناب صدقی این خبر خوب را دادند که لژیونرهای ایرانی مقیم خارج از کشور خود را برای تورنومنت به امارات رسانده اند و با حضور ایشان و چند بازیکن قرضی، ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت. اما 9 بازیکنی که از ایران عازم این مسابقات بودند آن را از دست داده اند و کاری در این زمینه نمی توان انجام داد.

از جمله بازیکنان ایرانی در خارج می توان افراد زیر را نام برد:

ندیم مسلمی

امین یوسفی از کانادا

سعید و مسعود مهیمن مقیم امارات

کیان فرساد از آمریکا

امید آن می رود که با همین بازیکنان و چند بازیکن که قرار است به تیم اضافه شوند بتوانیم نتایج خوبی را کسب نماییم و در آینده شاهد چنین مشکلاتی برای عزیزان ملی پوش در هیچ رشته ورزشی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *