کرونا و ضربه بزرگ به اسکیت

دوره مربیگری تئوری درجه 1
سپتامبر 25, 2020
فروشگاه اسکیت در آکادمی اسکیت
سپتامبر 25, 2020

جناب آقای روستاکاری که عضو هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت و رئیس هیئت اسکیت استان تهران می باشند در گفت و گویی که با باشگاه خبرنگاران جوان داشتند، در مورد تاثیرات بیماری کووید 19 بر ورزش اسکیت سخن گفتند.

ایشان اظهار داشتند که توسعه این بیماری باعث شد که فعالیت های ورزشی صدمه زیادی بخورند که از جمله آنها می توان آموزش اسکیت، مسابقات اسکیت و تمرینات قهرمانان اسکیت را نام برد.

اما با دریافت مجوزها و دستورالعمل های لازم فدراسیون اسکیت شروع فعالیت های ورزشی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی را آغاز کرده است که یکی از آنها فعالیت تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ هم در قسمت بانوان و هم در قسمت آقایان می باشد.

از طرفی کلاس های آموزش و دوره های عملی مربیگری اسکیت نیز در حال انجام است که این خود جای بسی امیدواری می باشد. اما مسابقات انتخابی در رشته های مختلف اسکیت نیز برگزار خواهد شد که رشته های مذکور عبارتند از:

رشته اسکیت رول بال

رشته اسکیت نمایشی

رشته اسکیت آلپاین

رشته اسکیت دانهیل

رشته اسکیت هاکی

مسابقات لیگ اسکیت هاکی نیز از انتهای مهر آغاز می شود و هم در قسمت آقایان و هم بانوان مسابقات رسمی برگزار خواهد شد. تمام دوره های این مسابقات که سه دوره می باشد در تهران برگزار می شود.

همچنین فدراسیون اسکیت در نظر دارد تا یک پیست اسکیت استاندارد در مجموعه ورزشی تختی بسازد که عملیات اجرایی آن در چند روز آینده آغاز می شود.

انجام چنین فعالیت هایی باعث رشد و توسعه ورزش اسکیت خواهد شد و با این قبیل سرمایه گذاری ها مطمئنا در آینده در رقابت های بین المللی پر افتخار خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *