فروشگاه اسکیت در آکادمی اسکیت

کرونا و ضربه بزرگ به اسکیت
سپتامبر 25, 2020
گسترش تلاش های فدراسیون اسکیت
سپتامبر 26, 2020

آیا به رشته های تخصصی اسکیت راه پیدا کرده اید؟ آیا برای خرید لوازم رشته های تخصصی اسکیت با چالش روبرو شده اید؟ آیا می خواهید خریدی مطمئن داشته باشید و بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید؟ آیا از تنوع اجناس در بازار شوکه شده اید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید؟

تمام این موارد طبیعی است و برای فردی که تازه به اسکیت تخصصی راه پیدا کرده است چالشی بزرگ محسوب می شود. این مسئله تا زمانی ادامه خواهد داشت که در رشته مورد نظر به فعالیت ادامه دهید و زیر و بم کار دستتان بیاید.

اما یک آکادمی اسکیت معتبر که فعالیت های خود را به صورت تخصصی در رشته های مختلف اسکیت دنبال می کند باید فروشگاه اسکیت مربوط به لوازم تخصصی اسکیت را در کنار پیست اسکیت داشته باشد. دلیل این مسئله چیست؟

آکادمی اسکیت یعنی محلی که اسکیت را با دانش روز دنبال می کند. شاگردان این آکادمی اسکیت توسط مربیانی آموزش داده می شوند که تماما در کار خود استاد هستند و برندهای معروف تولید اسکیت در شاخه ورزشی خود را به خوبی می شناسند. این شناخت تنها مربوط به شناخت مدل های اسکیت نمی شود بلکه این مسئله که اسکیتی خاص برای این فیزیک بدنی مناسب است یا خیز نیز مهم است. برای مثال یک شاگرد در سطح مبتدی مشغول به فعالیت می باشد و مربی اسکیت ترجیح می دهد تا یک برند خاص و یک مدل خاص را برای او استفاده کند. شاگرد مذکور به سادگی به فروشگاه اسکیت آکادمی اسکیت مراجعه می کند و اسکیت مورد نظر را در صورت مورد تایید بودن نهایی می کند.

اما مشکلات خرید مستقیم از بازار چیست؟

این یک تصور غلط است که شما از بازار به صورت مستقیم قیمت های ارزان تری را پیدا خواهید کرد. اولا که این کار وقت زیادی از شما می گیرد که خود به نوعی هزینه است. از طرف دیگر شما نمی دانید باید به چه فردی اطمینان کنید پس انتخابی دشوار خواهید داشت. در زمان خرید اسکیت توانایی دقت به نکات ریز را ندارید که طبیعی نیز هست و تجربه زیادی را طلب می کند، پس احتمال انتخاب اشتباه بالا می رود. همچنین فروشنده مسئولیتی در قبال انتخاب اشتباه شما ندارد و حتی فرصت نشان دادن به مربی و تایید گرفتن از او را نیز نخواهید داشت.

حال تصور کنید مشکلی در استفاده از اسکیت رخ دهد. آیا شما خرید خود را از یک نمایندگی معتبر انجام داده اید یا مغازه ای که حتی مدل اسکیت را نیز به خوبی نمی شناسد؟ آیا فیزیک بدنی خود را در نظر گرفته اید که اسکیت مناسبی خریداری کنید و از آسیب هایی که ممکن است به ترک یا بوت وارد می شود جلوگیری نمایید؟

بسیار رخ داده است که فرد به خرید خود بسیار مطمئن بوده است اما خیلی زود از کرده خود پشیمان شده است.

پس اجازه ندهیم تا احساسات بر منطق ما غلبه کند و نتیجه ای ناخوشایند را رقم بزند. خرید از آکادمی اسکیت یعنی خرید اسکیت از نمایندگی معتبر که مزیت های زیر را به دنبال دارد:

نزدیکی محل خرید اسکیت به محل تمرین شما

حضور مربی اسکیت تخصصی در زمان خرید اسکیت

ارائه بهترین پیشنهاد برای خرید اسکیت از سمت مربی و فروشنده با تجربه

دریافت قیمت خرید اسکیت با قیمت نمایندگی معتبر که واردکننده اسکیت می باشد

بررسی مشکلاتی که ممکن است پس از خرید اسکیت رخ دهد و پیگیری موارد منطقی و به حق از نمایندگی مربوطه

این است که در هر زمینه ای باید به صاحب نظر آن زمینه اعتماد کرد تا اشتباهات به پایین ترین حد ممکن برسد. برای مثال مدیریت یک آکادمی اسکیت خود فردی تاثیرگذار در تمام زمینه های اداره باشگاه می باشد. او نیز باید در زمینه لوازم تخصصی اسکیت اطلاعات داشته باشد تا فروشگاه اسکیت تحت نظر او به درستی فعالیت و خدمات رسانی کند.

در آکادمی اسکیت خرمشاد که تحت نظر آقای وحید شجاعی اداره می شود بالاترین کیفیت اداره کلاس های آموزشی اسکیت را تجربه خواهید کرد. تجربه ای بی نظیر که در صورت وجود اراده از سمت شما، منجر به ورود به تیم های حرفه ای اسکیت نیز می شود.

برنامه ریزی در زمینه آموزش اسکیت را به ما بسپارید تا بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *