تیم بیمه رازی و بانک آینده روی یخ

رشته های گروهی اسکیت
سپتامبر 14, 2020
رشد اسکیت روی یخ در ایران
سپتامبر 15, 2020

پس از اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ که در محل پیست اسکیت آیس باکس برگزار شد، 33 نفر برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا برای انتخابی نهایی آماده شوند. این همه تلاش برای تشکیل تیم اسکیت هاکی روی یخ ایران که هم در قسمت بانوان و هم در قسمت آقایان صورت گرفته است، برای شرکت در مسابقات اردیبهشت ماه 1400 شمسی می باشد. حضور در مسابقات کاپ آسیا در رشته اسکیت هاکی روی یخ برای ایران افتخاری مهم به حساب می آید و می تواند نظر جهانیان را راجع به ایران تغییر دهد.

اما در این راستا بازی تدارکاتی بین تیم اسکیت هاکی روی یخ بیمه رازی و اسکیت هاکی روی یخ بانک آینده صورت گرفت که آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران را به دنبال داشت. در این مسابقه تیم اسکیت هاکی روی یخ بانک آینده پیروز میدان بود و تیم اسکیت هاکی روی یخ بیمه رازی بازی را 3 بر 1 واگذار کرد.

پریود اول مسابقه با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید. اما در پریود دوم مارال راسخی با پاس گل خود، نگار خرم را به گل اول رسانید. اما با پاس گل هلیا سوهانی و گلزنی اعظم سنایی نتیجه مساوری شد و بازی در پریود سوم با نتیجه 1 بر 1 دنبال شد.

اما در پریود سوم بازی اسکیت هاکی روی یخ ملی پوشان، کار توسط عسل حیدری با دو گل به پایان رسید که پاس گل اول پریود سوم را نگار ارجمند و پاس گل دوم پریود سوم را هلیا سوهانی ارسال کردند.

امید است پیست یخ آیس باکس با ادامه برگزاری چنین مسابقاتی، بتواند رشد و توسعه این ورزش جذاب را با کیفیتی بالاتر به نتیجه برساند. اعضای تیم ملی با چنین مسابقاتی با قدرت هر چه بیشتر در مسابقات حاضر می شوند و برای ایران افتخارآفرینی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *