رشته های گروهی اسکیت

اسکیت و سفر در زمان
سپتامبر 13, 2020
تیم بیمه رازی و بانک آینده روی یخ
سپتامبر 14, 2020

اسکیت یکی از رشته های جذاب و پرسابقه می باشد که هر روزه افراد زیادی برای یادگیری آن در تلاش می باشند. اما اگرنخواهید ورزش اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال کنید چه فایده ای دارد. در حد تفریح اگر اسکیت را دنبال می کنید که یادگیری آن در یک آکادمی اسکیت معتبر کفایت می کند و شما باید تلاش خود را متمرکز این موضوع کنید. زیرا یک آکادمی اسکیت معتبر برنامه ریزی لازم را انجام می دهد تا شما در اسرع وقت به هدف خود دست پیدا کنید.

در این زمینه آکادمی اسکیت خرمشاد می تواند راهنمایی مناسب برای شما باشد زیرا آقای وحید شجاعی مدیریت آکادمی اسکیت خرمشاد به برنامه ریزی دقیق برای هنرجویان اعتقادی ویژه دارد.

اما اگر می خواهید اسکیت را حرفه ای دنبال کنید انتخاب های وسیعی پیش روی شما خواهد بود. اسکیت از جمله ورزش هایی است که شاخه های متفاوتی در آن وجود دارد و اگر شما کمی در آن تحقیق کنید مطمئنا رشته مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

اما دسته بندی اصلی اسکیت به دو قسمت خواهد بود.

شاخه های گروهی اسکیت: اسکیت هاکی و اسکیت رولبال از جمله ورزش های گروهی اسکیت به شمار می روند. اسکیت فوتینز و اسکیت رولرساکراراز شاخه های دیگر اسکیت گروهی به شمار می روند.

شاخه های انفرادی اسکیت: این قسمت شامل اسکیت نمایشی، اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل، اسکیت آلپاین، اسکیت اگرسیو و اسکیت برد می شود. البته همین رشته ها نیز در برخی موارد شامل کارهای گروهی نیز می شود. برای مثال مسابقات امدادی رشته اسکیت سرعت یا مسابقات رشته فری استایل که به صورت زوج برگزار می شود.

اما هر کدام از این رشته ها در وبسایت وحید شجاعی به صورت کامل توضیح داده شده اند و می توانید آنها را به صورت کامل مطالعه کنید.

ورزش های گروهی اسکیت این مزیت را خواهند داشت که شما در کنار هم تیمی های خود تمام سختی ها و خوشی ها را دنبال خواهید کرد. برای مسابقات به اردوهای متفاوتی خواهید رفت و در سفرها نیز در کنا تیم خواهید بود. به دفعات اتفاقات جالبی در سفر برای شما پیش می آید و شما تمام آنها را به خاطرات می سپارید چه شیرین و چه تلخ.

برای مثال اگر در تیم اسکیت هاکی عضو هستید تمام تمرین های تیمی را باید حضور داشته باشید وهمانطور که تمام تیم در خدمت شما هستند تا بهترین خروجی خود را داشته باشید، شما نیز باید در خدمت تیم باشید. البته که در اسکیت هاکی تمرین های انفرادی نیز وجود دارد و شما باید علاوه بر تمرین های تیمی، به تمرینات انفرادی خود نیز اهمیتی ویژه دهید تا در تیم جایگاه خود را حفظ کنید.

در ورزش های گروهی هم تکنیک هم تاکتیک مهم است و بدون یک مورد، مورد دیگر امکانپذیر نمی باشد. شما نمی توانید بدون توجه به نیازهای تیم تمام مسئولیت را به هم تیمی های خود واگذار کنید و در اینصورت خیلی زود جایگاه خود را از دست خواهید داد.

اگر می خواهید در مورد اسکیت هاکی و ریز فعالیت های ورزشکاران این رشته بدانید به شدت توصیه می شود که فیلم جایی برای فرشته ها نیست را مشاهده نمایید. فیلمی سراسر هیجان از مسیر دختران هاکی باز ایران برای رسیدن به قله های موفقیت.

اسکیت رولبال و ساکیت رولر ساکر و فوتینز نیز در همین ژانر تعریف می شوند و شما در کنار هم تیمی ها یتان معنی پیدا می کنید. پس ابتدا مشخص کنید که در اسکیت انفرادی یا در اسکیت گروهی بیشتر مشتاق هستید تا هدفمند به سمت موفقیت گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *