IIHf قدرتمند در مدیریت

اسکی با طعم اسکیت
سپتامبر 5, 2020
اسکیت نمایشی هنر یا قدرت؟
سپتامبر 7, 2020

به این ترتیب IIHF در میان فدراسیون های برتر در ورزش های زمستانی مشخص شد. این موضوع در یک بررسی مستقل از مدیریت فدراسیون های جهانی اعلام گردید.

این بررسی که توسط انجمن فدراسیون های بین المللی ورزش های زمستانی (AIOWF) انجام شد ، IIHF را با 165 امتیاز در رده A1 / A2 قرار می دهد. کسری 5 امتیازی IIHF نسبت به گروه برتر A1 به دلیل تأخیر در اجرای برخی موارد مدیریتی در مورد کووید 19 بود.

این بررسی مدیریتی، سومین مطالعه جامع در این زمینه است. این کار به طور مستقل توسط آژانس مشاوره Trust Sport مستقر در لندن انجام شده و شامل 50 شاخص می شود که شامل معیارهای مختلف مدیریت از جمله شفافیت، یکپارچگی، دموکراسی، و ساز وکارهای توسعه و کنترل است.

رنه فاسل، رئیس IIHF، در این زمینه گفت: “این بررسی IIHF فرصتی فراهم کرد تا نگاهی به خود بیندازیم و ببینیم که در چند سال گذشته که اولویت را روی مدیریت صحیح قرار دادیم چه پیشرفت هایی داشته ایم.”

“اگرچه همیشه کارهای بیشتری وجود دارد که باید انجام شود، اما ما باید به آنچه تاکنون به دست آورده ایم افتخار کنیم. به راحتی می توان گفت که مدیریت خوب یک هدف است، اما انجام تغییرات نظارتی لازم برای اجرای تغییرات واقعی کار چندان آسانی نیست. “

از سال 2016 تا 2020، IIHF اقدامات زیر را برای مدیریت صحیح انجام داده است:

تفکیک قدرت بین یک دفتر عملیاتی و یک شورای استراتژیک

روش ها و قوانین مبارزات انتخاباتی شورا و الزامات انتخابات شورا (حداقل آرا برای انتخاب و بررسی توسط مامور رسیدگی مستقل مورد نیاز است)

محدودیت های شرایط شورا

ایجاد یک هیئت مستقل توسط اعضای منتخب کنگره در مورد اخلاقیات (حکم هیئت اخلاقی به دلیل محدودیت های COVID-19 از سال 2021 اجرا می شود)

الزامات و رویه های مشخص برای عضویت سازمان ها در IIHF و الزامات دقیق پاسخگویی برای MNA ها پس از عضویت آنها (حق رسیدگی IIHF)

وضوح و شفافیت مالی

ایجاد یک برنامه یکپارچگی که واضح تر، قوی تر و قابل پاسخگویی تر باشد (این برنامه برای ضد دوپینگ ، رفع مشکل ، سو استفاده و آزار و اذیت – از جمله در مورد نژادپرستی و اخلاق مورد استفاده می باشد)

دستورالعمل ها و کتابچه راهنمای مسئولیت زیست محیطی و اجتماعی میزبان مسابقات IIHF

امید است کووید 19 زودتر از میان برود و اسکیت هاکی روی یخ با قدرت دنبال شود.

 

منبع: (IIHF)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *