اسکیت نمایشی هنر یا قدرت؟

IIHf قدرتمند در مدیریت
سپتامبر 6, 2020
اسکیت در مسیر پیشرفت
سپتامبر 8, 2020

همه یا شنیدن نام اسکیت نمایشی به یاد رقص و حرکات موزون می افتند. اینکه به چه میزان بتوانید به بدن خود پیچ و تاب دهید و آن را در جهت درست به حرکت در آورید. از طرفی نام اسکیت هنری نیز که در سال های اخیر به این رشته داده شده است باعث شده تا بیشتر این احساس بوجود آید که اسکیت نمایشی تنها مجموعه ای از حرکات انعطافی می باشد.

قطعا اگر رشته اسکت نمایشی را دقیق آنالیز کنید به ابعاد و جنبه هایی دست پیدا می کنید تا به حال در مورد آن نمی دانسته اید. برای مثال یک بازیکن اسکیت نمایشی باید در موارد زیر بسیار ماهر و توانمند باشد:

تعادل بسیار بالا بر روی اسکیت نمایشی که از اسکیت پایه، شروع آن زده می شود و در صورت عدم تسلط به اسکیت سواری پایه ممکن است تا مدت ها در این زمینه لنگ باشد. به همین دلیل است که مربیان اسکیت نمایشی بر روی حرکات پایه بسیار تاکید دارند و در خود اسکیت نمایشی نیز بر روی مهارت روی لبه های اسکیت بسیار تاکید می شود.

کفش اسکیت نمایشی: تسلط بر روی کفش اسکیت نمایشی خود قسمت بسیار مهمی از آموزش اسکیت هنری می باشد و شاید ماه ها به طول بینجامد تا بتوانید ماکزیمم راندمان را از اسکیت خارج کنید. خرید کفش مناسب برای اسکیت نمایشی و تمرین بر روی آن تا اینکه بتوانید استایل اسکیت نمایشی را در بدن خود بنشانید، خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انعطاف پذیری: این فاکتور برای اجرای برخی از حرکات نمایشی بسیار لازم می باشد و بدون آن اصلا امکانپذیر نمی شود. اسکیت نمایشی در بیرون زمین اسکیت نیز تمرینات پیچیده ای برای افزایش انعطاف و تعادل خواهد داشت که اگر می خواهید در این رشته موفق باشید، دقت و اجرای آن بسیار ضروری است.

قدرت بدنی: قدرت در اسکیت هنری حرف اول و آخر را می زند بعنی شما همه موارد بالا را داشته باشید اما بر روی قدرت بدنی خود کار نکنید، کار را به اتمام نرسانده اید. پرش های اسکیت نمایشی قدرت بدنی بسیار بالایی را طلب می کند که به بدنسازی های ویژه ای نیاز دارد و مربیان در برنامه های آموزشی خود قرار می دهند.

پس اگر فکر کرده اید که اسکیت نمایشی صرفا یک سری حرکات موزون ساده است که در کنار هم قرار می گیرد کاملا در اشتباه هستید. برای اینکه دید صحیحی از اسکیت نمایشی داشته باشید و بتوانید برای ادامه آن موفق عمل کنید، لازم است تا از یافتن یک آکادمی اسکیت قدرتمند شروع کنید. یک آکادمی اسکیت، اسکیت را با دانش روز دنبال می کند و شما می توانید به صورت علمی و عملی ورزش مورد علاقه خود را دنبال کنید که تمام آموزش ها نیز زیر نظر فدراسیون اسکیت صورت می گیرد.

آکادمی اسکیت خرم شاد که در زمینه اسکیت هنری سابقه ای بسیار طولانی دارد آماده است تا خدمات کاملی به شما ارائه کند. آقای وحید شجاعی مدیریت آکادمی اسکیت خرم شاد در این زمینه بسیار حساس بوده و تمامی تلاش ایشان برای قهرمان پروری متمرکز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *