افتتاح پیست اسکیت 200 متر در شیراز

رئیس هیئت اسکیت استان خوزستان
جولای 20, 2020
مربیگری تخصصی استعدادیابی اسکیت
جولای 22, 2020

خبری خوشحال کننده برای اسکیت بازان شیرازی و کل کشور که از این پس می توانند در شیراز نیز برای فعالیت های حرفه ای در پیست اسکت 200 متر که در پارک مادر شیراز افتتاح شده است بهره مند شوند.

شیراز از گذشته پرورش دهنده استعدادهایی در زمینه اسکیت بوده است و با فعالیت هایی که توسط رئیس هیئت اسکیت استان فارس، فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است چندین پیست حرفه ای در این شهر تاسیس شده اند که روند رو به رشد را در این قسمت از کشور افزایش می دهند. فعالیت های اخیر این مجموعه، احداث پیست اسکیت 200 متر در شیراز و کازرون بوده است. همچنین دو پیست اسکیت برد نیز احداث گردید که حاصل زحمات خائف رئیس هیئت اسکیت بود.

بدین ترتیب انجام فعالیت های حرفه ای در زمینه های مختلف در شیراز فراهم آمده است. رشته های نظیر اسکیت سرعت و اسکیت برد به صورت تخصصی قابل دنبال کردن می باشند. همچنین در رشته های نمایشی و فری استایل نیز که سالن های سرپوشیده مورد استفاده خواهند بود.

امیدواریم که پیست های اسکیت استاندارد در همه شهرهای ایران تاسیس شود و تمامی علاقه مندان بتوانند برای رشد و شکوفایی استعدادهای خود در این زمینه تلاش کنند. تاسیس آکادمی اسکیت های استاندارد و مطابق با پروتکل های فدراسیون از جمله موارد دیگر است که باید به آن توجه شود که آموزش اسکیت به صورت اصولی و علمی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *