مربیگری تخصصی استعدادیابی اسکیت

افتتاح پیست اسکیت 200 متر در شیراز
جولای 21, 2020
احیای پیست اسکیت یخ آزادی
جولای 23, 2020

یکی از مهمترین اصول در رشته های ورزشی استعدادیابی متقاضیان برای ورود به رشته های تخصصی می باشد. اینکه شما پس از تلاش و گذراندن دوره های مقدماتی باید چه سمت و سویی به فعالیت های ورزشی خود دهید.

رشته اسکیت نیز از این قاعده مستثنی نیست و استعدادیابی صحیح در آن به قهرمان پروری و مدال آوری برای کشور منجر می شود. به همین علت فدراسیون اسکیت نیز در این زمینه به صورت جدی برنامه ریزی انجام می دهد تا بتواند آینده اسکیت را تضمین کند. برای آموزش نیروهای جدید برای استعدادیابی در رشته اسکیت، فدراسیون اسکیت دوره ای به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد که تاریخ آن 12 تا 14 مرداد 99 خواهد بود.

از جمله مدارک مهمی که متقاضیان برای ثبت نام باید به آن توجه داشته باشند: گواهینامه مربیگری درجه 2 می باشد. مدارک دیگیر نیز به صورت فرمالیته وجود دارد که در عکس بالا قابل مشاهده می باشد.

اگر تمایل به شرکت در این دوره دارید تا 8 مرداد فرصت دارید تا در سایت فدراسیون اسکیت ثبت نام خود را انجام دهید. البته ممکن است ظرفیت تکمیل شود پس برای این کار تعلل نکنید.

استعدادیابی اسکیت برای ادامه و بقای رشته اسکیت ضروری می باشد و ورودی تمام رشته های تخصصی و درنهایت تیم های حرفه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *