رئیس هیئت اسکیت استان خوزستان

افتخارآفرینی دختران اسکیت برد
جولای 17, 2020
افتتاح پیست اسکیت 200 متر در شیراز
جولای 21, 2020

به گزارش ایرنا رئیس فدراسیون اسکیت جناب بهمن محمد رضایی در مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکیت خوزستان که در اهواز برگزار گردید نکاتی را گوشزد نمودند. ایشان اظهار داشتند که نظارت بر فعالیت افراد فعال در سمت های مدیریتی همیشگی خواهد بود و انتصاب یک نفر به یک سمت باعث نمی شود که برای مدت تعیین شده بدون تغییر باشد و همیشه رفتار و فعالیت ها بررسی خواهد شد.

ایشان ادامه دادند همیشه از کمبودها شکایت می شود بدون اینکه به داشته ها توجه شود. آیا فقط دم از کمبودها زدن مشکلات را حل خواهد کرد. آیا نمی توانیم با امکانات موجود به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم؟

ایشان اشاره کردند که خوزستان یکی از استان های با ظرفیت بالا برای رشد و نمو اسکیت می باشد و با اشاره به رئیس جدید هیئت اسکیت، بر این مسئله تاکید کردن که 11 رشته از 12 رشته ای که تحت نظارت فدراسیون اسکیت قرار دارد، به صورت سالنی برگزار می شوند و تنها رشته اسکیت سرعت است که به پیست حرفه ای نیاز دارد.

از طرفی نیز این موضوع مطرح گردید که بهترین پیست برای اسکیت فری استایل در خوزستان وجود دارد که می تواند محل مناسبی برای تمرین های تیم ملی باشد. حتی اسکیت برد نیز از قافله جا نماند و به آن نیز به صورت محکم و آینده دار اشاره گردید. آقای محمدرضایی تاکید کردند که حتی داشتن 100 ورزشکار اسکیت برد نیز دور از انتظار نیست و ایمدواریم برای سال های آینده شاهد درخشش این استان باشیم.

البته توجه به مسائل فرهنگی در کنار مسائل ورزشی نیز موضوعی است که همیشه باید مورد توجه باشد.

در پایان نیز از رئیس قبلی هیئت اسکیت استان خوزستان خانم موالی زاده تجلیل گردید.

 باشد که این انتصاب اولا به رشد و نمو اسکیت در استان خوزستان کمک کند و ثانیا سطح ورزش اسکیت در کشور را بالا ببرد. حضور اعضای تیم ملی از استان های مختلف به بهبود ورزش اسکیت در استان های مربوطه کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *