حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان

مربیگری اسکیت
سپتامبر 7, 2021
خرید کفش اسکیت
سپتامبر 14, 2021

حمیدرضا سجادی وزیر ورزش دولت آقای رئیسی، یکی از فعالان حوزه ورزش هستند که خود از افتخارآفرینان این عرصه می باشند. مطمئنا این یک خبر خوب برای جامعه ورزشی است که یکی از پیشکسوتان این عرصه به سمت اجرایی وزارت ورزش و جوانان منصوب گشته و چشم های امید به سوی دستان توانمند این وزیر لایق خواهد بود.

اما اینکه این انتصاب بر اساس چه فعالیت هایی از سوی ایشان صورت گرفته است، به صورت مختصر در زیر توضیح داده می شود تا همه به داشتن این فرد شایسته افتخار کنیم.

آقای حمیدرضا سجادی متولد فروردین ماه سال یک هزار و سیصد و چهل و هشت می باشند که از دونده های پرافتخار کشور می باشند. او در دوران فعالیت حرفه ای خود رکوردی را شکسته نشده باقی نگذاشت و در رشته های مختلف نام خود را ثبت نمود. از جمله این شاخه های رشته دومیدانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رکوردهای 3000 متر با مانع، 5000 متر و 10000 متر، دوهای داخل سالن 1500 متر و 3000 متر. او نه تنها در کشور رکوردهای ماندنی ثبت نمود بلکه توانست در بخش آسیایی مسابقات نیز درخشان ظاهر شود و یک مدال طلای آسیا، یک مدال نقره و 4 مدال برنز را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد. کسب مدال نقره در شرایط سختی صورت گرفت که در آن آقای سجادی یک بار هم بر زمین افتاده بود اما باز هم تسلیم نشدند و اجازه ندادند کشورمان از مدال بی بهره بماند.

او دررقابت های آسیایی هیروشیما در دور رشته شرکت داشتند که در هر دو موفق به کسب مقام چهارم گردیدند.

در کنار رقابت های بین المللی و عضویت در تیم ملی ایران، ایشان در سمت اجرایی مدیریت باشگاه سایپا نیز فعالیت کرده اند. تحصیلات ایشان نیز در بالاترین هماهنگی ممکن با ورزش قرار دارد. مدرک دکتری در برنامه ریزی تربیت بدنی، تخصصی است که بیش از هر تخصص دیگری به کار ورزش می آید. در کنار این، فردی برای این سمت برگزیده شده است که خود خاک ورزش را خورده است و از سختی هایی که ورزشکاران می کشند مطلع است.

در کنار این موارد عضویت در هیئت علمی دانشگاه، تاکیدی بر به روز بودن دانش ایشان می باشد.

وی در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد نیز به عنوان وزیر معرفی شدند اما مجلس رای اعتماد به ایشان ندادند. این بار دوم بود که ایشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد می شدند و خوشبختانه این سعادت نصیب ورزش ایران شد که بتواند چنین مهره ارزشمندی را در سمت اجرایی داشته باشد.

او تمام و کمال از خانواده ورزش است و با این انتخاب، ورزشکاران به توسعه های وسیع در بخش ورزش بیش از پیش امیدوار می شوند. شاید همین انگیزه ای برای درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران در رقابت های جهانی پیش رو باشد. ایران، نیازمند حضور یک فرد دلسوز، با تجربه، متعهد، آشنا با دانش روز مدیریت و ورزش می باشد که آقای سجادی این پکیج را به صورت کامل در اختیار دارد.

به امید روزهای روشن برای ورزش ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *