دیدار مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش

خرید کفش اسکیت
مارس 15, 2021
آیس هاکی و سرعتی بی مانند
مارس 29, 2021
  • دیدار مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی با رئیس و نائب رئیس فدراسیون

روز شنبه 23 اسفند ماه جناب آقای دکتر علی رغبتی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان طی دیداری که با آقای بهمن محمد رضایی رئیس وآقای مجید هنرجو، نائب رئیس فدراسیون اسکیت داشتند، مسایل مربوط به رشته های مختلف در ورزش اسکیت، مخصوصا رشته هایی که در مسابقات المپیک حضور دارند را مورد بحث و ارزیابی قرار دادند.

در این نشست همچنین در خصوص رشته اسکیت برد و ابعاد مختلف حضور این رشته ورزشی در لیست بازی های المپیک 2024 پاریس، بحث و تبادل نظر صورت گرفت که امیدواریم کشور عزیزمان در با این رشته ورزشی پر طرفدار، در این رویداد مهم جهان ورزش حضور داشته باشد.

 

  • سطح دانش مربیان اسکیت سرعت ارتقا داده خواهند شد

فدراسیون اسکیت در نظر دارد در راستای ارتقا سطح دانش فنی مربیان اسکیت در رشته سرعت، و همچنین آشنایی آن ها با به روز ترین متد آموزشی و تمرینی، کارگاهی تحت عنوان “طراحی تمرین ورزشکاران سرعتی” را به صورت آنلاین برگزار نماید.

زمان برگزاری این کارگاه روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1400 اعلام شده و مهلت ثبت نام نیز تا روز یکشنبه 12 اردیبهشت سال 1400 خواهد بود.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت فدراسیون اسکیت مراجعه نمایند.

  • اصلاحیه لیست نفرات دعوت شده به کمپ استعدادیابی اسکیت سرعت

فدراسیون اسکیت لیست اصلاح شده نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی نخبگان برتر اسکیت سرعت برای فروردین سال 1400 را منتشر نمود، جهت مشاهده این لیست می توانید فایل PDF این لیست را از سایت فدراسیون اسکیت دریافت نمایید.

  • طرح تحقیقاتی فدراسیون اسکیت

فدراسیون اسکیت جهت آگاهی بیشتر مربیان و فعالان در رشته اسکیت در دوران شیوع ویروس کووید-19 و همچنین جلوگیری از توقف فعالیت های مربوط به این رشته ورزشی و عدم ایجاد رکود در آن، با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، این طرح را اجرایی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *