قهرمانی تیم آنلاین تایر در بخش بانوان

آماده سازی تیم ملی رینک هاکی انگلیس
مارس 14, 2021
خرید کفش اسکیت
مارس 15, 2021
  • قهرمانی تیم آنلاین تایر در بخش بانوان مسابقات دستجات آزاد هاکی روی یخ

در ادامه مسابقات چهار جانبه هاکی روی یخ که در پیست اسکیت روی یخ بازار بزرگ ایران برگزار شد، در بخش بانوان تیم آنلاین تایر در بازی پایانی با پیروزی 4 بر صفر مقابل تیم ام دات آر، موفق به کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها شد. این مسابقه در حالی برگزار شد که سرکار خانم مریم وفاخواه نائب رئیس بانوان و آقای رامین عتیقه پی دبیر فدراسیون اسکیت، از نزدیک شاهد این رقابت بودند.

تیم های ام دات آر و آیس باکس نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

  • محمد عجم خراسانی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شد

جناب آقای بهمن محمد رضایی، رئیس فدراسیون اسکیت طی حکمی آقای محمد عجم خراسانی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت منصوب نمودند.

متن این حکم به این شرح می باشد:

نظر به توانمندی، تجارب و شایستگی جنابعالی در زمینه ورزش، به موجب این ابلاغ بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون اسکیت منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت های روز افزون دست یافته و گام های موثری در مسیر ارتقاء و توسعه کمی و کیفی ورزش اسکیت برداشته شود.

 

  • نشست تخصصی معاونت توسعه ورزش بانوان با نائب رئیس فدراسیون ها در بخش بانوان

در این نشست که در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و با هدف بررسی عملکرد فعالیت فدراسیون ها در بخش بانوان تشکیل شد، دکتر علی نژاد معاون وزیر ورزش، فرهادی زاده معاون وزیر در امور بانوان، معاون قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر و همچنین نائب رئیس بانوان در فدراسیون های مختلف ورزشی از جمله فدراسیون اسکیت حضور داشتند.

سرکار خانم مریم وفاخواه به عنوان نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت در این نشست از فعالیت های انجام شده در این فدراسیون در راستای ارتقا سطح بانوان در رشته اسکیت و همچنین برنامه هایی که در سال آینده برای این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت، گزارشی ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *