تجلیل معاون توسعه ورزش بانوان

رشته رینک هاکی و آینده ای روشن
فوریه 6, 2021
تیم ملی هاکی روی یخ تکمیل تر شد
فوریه 6, 2021
  • تقدیر رنجبر از بانوان فدراسیون اسکیت

روز چهارشنبه 18 بهمن ماه،  به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، جناب آقای محمود فرهنگ رنجبر، رییس هیات اسکیت استان البرز با حضور در فدراسیون اسکیت ازخانم ها وفا خواه، اولیایی و سلیمانی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

  • تجلیل رییس فدراسیون اسکیت از بانوان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

جناب آقای بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، این روز بزرگ را به مادران و زنان ایران علل خصوص بانوان فعال در رشته اسکیت تبریک گفت و از بانوان مشغول در فدراسیون اسکیت نیز تقدیر و تشکربه عمل آورد.

  • پیام تبریک سرکار خانم وفا خواه، نایب رییس بانوان فدراسیون اسکیت به مناسبت روز زن

سرکار خانم وفا خواه، نایب رییس بانوان فدراسیون اسکیت طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)، از نگاه یکسان رییس فدراسیون اسکیت در امور بانوان و آقایان نیز تشکر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز بزرگداشت مقام زن و مادر را به تمامی مادران و زنان کشور به ویژه جامعه بانوان اسکیت ایران تبریک می نمایم.

با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از افتخارات ورزش اسکیت متعلق به بانوان این رشته می باشد، برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت در میادین بین المللی را دارم.

  • تجلیل معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از بانوان فعال در رشته اسکیت

در مراسمی که جهت تجلیل از فعالین حوزه ورزش بانوان ترتیب داده شده بود، سرکار خانم دکتر فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و خانم دکتر فلاحی، نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از سرکار خانم مریم وفا خواه نایب رییس بانوان فدراسیون اسکیت و خانم حدیثه پورهاشمی، ورزشکار ملی پوش اسکیت هاکی تقدیر به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *