سفر به شهر های استان چهار محال و بختیاری

اسکیت فری استایل سبک و روان
ژانویه 31, 2021
بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون اسکیت
ژانویه 31, 2021
  • سفر جناب آقای بهمن محمدرضایی به چهارمحال و بختیاری

در این سفر که به بهانه تشکیل مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته بود، آقای رامین عتیقه چی دبیر فدراسیون اسکیت و حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند که وحید ضیایی با کسب حداکثر آرا برای چهار سال به ریاست هیات اسکیت این استان منصوب گردید.

  • سفر به شهر های مختلف استان چهار محال و بختیاری همچنان ادامه دارد

در ادامه سفرهای درون استانی رئیس فدراسیون اسکیت جناب آقای بهمن محمدرضایی و دبیر کل فدراسیون اسکیت جناب آقای رامین عتیقه چی، این بار از شهر های فرخشهر، بن و بروجن بازدید به عمل آمد.

در ابتدای این بازدید، رئیس فدراسیون اسکیت با شهردار فرخشهر دیداری داشتند که در این دیدار به پتانسیل بالای استان چهار محال و بختیاری برای ایجاد توسعه رشته اسکیت اشاره شد و جناب آقای بهمن محمدرضایی ابراز امیدواری نمود که در صورت همت همه مسئولین استانی، می توان شاهد برگزاری مسابقات کشوری در این استان باشیم.

کیانوش نادری، فرماندار شهرستان بن نیز ضمن تشکر از حضور ارزشمند رییس فدراسیون اسکیت در این استان و شهرستان اظهار داشت، با پتانسیل های موجود در این استان و توسعه زیرساخت های اولیه برای توسعه رشته ورزشی اسکیت، شاهد اتفاقات مثبت در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

در این جلسه شهردار شهرستان بن، رییس شورای شهر بن، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن و سایر مسئولان در این دیدار حضور داشتند.

در ادامه رییس فدراسیون اسکیت به همراه دبیر کل این فدراسیون با مسئولان شهرستان بروجن دیدار و گفتگو داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری، نماینده محترم مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به علاقه به ورزش اسکیت، توسعه این ورزش در سطح کشور به همراه فرهنگ سازی مناسب را یادآور شد.

شهردار بروجن جناب آقای ولیان و رییس شورای شهر، جناب آقای ابولقاسم منصوری نیز در این دیدار بر اهمیت توسعه ورزش اسکیت در این استان و شهرستان تاکید کرده و امید داشتند با همت همه مسولین ورزشی و استانی، شاهد پیشرفت های چشمگیر در این استان در جهت توسعه ورزش اسکیت باشند. در این نشست ورزشکاران ملی پوش، مربیان، داوران و سایر مسئولان ورزشی حضور داشته و هر یک به بیان نظرات خود و بازگو کردن مشکلات در این استان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *