بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون اسکیت

سفر به شهر های استان چهار محال و بختیاری
ژانویه 31, 2021
اسکیت هاکی و تنوعی بی مانند
فوریه 1, 2021
  • بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون اسکیت

در اولین بازید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون های ورزشی، روز شنبه 11 بهمن ماه اولین بازدید از فدراسیون اسکیت صورت گرفت.

جناب آقای بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت در این جلسه به دست آوردهای ورزشکاران و مدال های کسب شده در رشته اسکیت اشاره نمود و این نکته را اضافه کرد که ورزشکاران هزینه لوازم و تجهیزات را به صورت شخصی پرداخت کرده و هیچ کمک مالی به این فدراسیون جهت تجهیز ورزشکاران صورت نگرفته است.

آقای رضایی ادامه دادند ک به لطف رییس کمیته ملی المپیک مبلغ 100 میلیون تومان به این فدراسیون اختصاص داده شد که فدراسیون نیز معادل همین مبلغ را به وازیری کمیته اضافه کرد و مقرر گردید که این مبلغ بین ورزشکاران مدال آور توزیع شود که مبلغ واریزی برای هر ورزشکار ماهیانه 300 هزار تومان خواهد بود.

نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو هم در این جلسه از مسئولان اسکیت دعوت نمود تا در جلسه ای دیگر، گزارشات لازم از روند پیشرفت و برنامه فدراسیون اسکیت را به آن ها ارائه دهند. آقای سجادی همچنین ادامه داد رشته اسکیت علاوه بر حضور در توکیو، در پاریس هم حضور خواهد داشت.

جناب آقای سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز عنوان کرد:

اسکیت جذاب و پرنشاط است. هاکی روی یخ هم جذابیت این رشته را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی وجود دارد از جمله سخت افزاری که با کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صحبت خواهم کرد. پیشنهاد من این است اسکیت جلسه‌ای با فخری و سجادی داشته باشد و برنامه خود را قبل از پایان سال برای سال‌های آینده ارائه دهد. در این برنامه تعهدات طرفین مشخص شود و براساس آن حرکت شود.

در پایان و پس از بازدید از کمپ تیم های ملی که توسط دکتر صالحی امیری صورت گرفت، مبلغ 100 میلیون تومان دیگر نیز جهت کمک به پیشبرد ساخت این کمپ اختصاص داده و به فدراسیون پرداخت گردید.

  • قهرمانان و ورزشکاران اسکیت پاداش خود را دریافت نمودند

در ادامه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون اسکیت، از رامین عتیقه چی، عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت، کاوه صدقی مربی تیم ملی اسکیت هاکی، محمد صالحی، رضا لسانی، رومینا سالک و مهشید کیایی که از قهرمانان اسکیت هستند تجلیل به عمل آمد و به دستور دکتر صالحی امیری، پاداش نقدی توسط رئیس فدراسیون اسکیت به آن ها پرداخت گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *