اسکیت فری استایل سبک و روان

اسکیت سرعت رشته ای رقابتی
ژانویه 30, 2021
سفر به شهر های استان چهار محال و بختیاری
ژانویه 31, 2021

اگر شما نیز رشته فری استایل را مشاهده کرده باشید مطمئنا حس و حال عجیب و غریبی به شما دست می دهد یعنی شما با دیدن بازیکنانی که به صورت کاملا حرفه ای در بین مانع ها حرکت می کنند و بدن آن ها هیچ گونه ترمز و مقاومتی برای عبور روان از بین مانع ها ندارد تعجب شما را برمی انگیزد. شما در رشته اسکیت فری استایل بازیکنانی را مشاهده می کنید که بسیار سبک حرکت می کنند حتی در رشته های سرعت آن که اسپید اسلالوم می باشد نیز بازیکنان با استارت هایی که می زنند در مدت زمانی بسیار کوتاه از بین مانع ها عبور می کنند.

رشته اسکیت فری استایل به نسبت رشته های اسکیت نمایشی و رشته اسکیت سرعت نوپا تر می باشد و در سال های اخیر به پکیج مسابقات اسکیت اضافه شده است. رشته اسکیت فری استایل نیز در ایران به صورت حرفه ای دنبال می شود و ایران در رشته های اسکیت فری استایل، اسپید اسلالوم مقام های جهانی دارد.

در شاخه اسکیت فری استایل بتل نیز ایران در حال پیشرفت و ترقی می باشد و بازیکنان زیادی در این زمینه مشغول فعالیت شده اند. تشکیل تیم های قدرتمند ملی در سال های آینده می تواند افتخارآفرینی های رشته اسکیت فری استایل را بیشتر کند. انجمن اسکیت فری استایل نیز با قدرت تحت نظر فدراسیون اسکیت مشغول فعالیت می باشد تا بتواند بازیکنان و استعدادهای بالقوه را کشف کند و آن ها را به بازیکنان مستعد بالفعل تبدیل نماید.

رشته اسکیت فری استایل از بابت اینکه وسایل کمتری برای تمرین نیاز دارد رشته ای کم هزینه تر می باشد. شما تنها نیاز دارید مانع های رشته فری استایل را تهیه کنید و به تمرینات خود بپردازید از طرفی اسکیت های رشته فری استایل از رنج پایین تا بالا قیمت گذاری می شوند و شما با مشورت با مربی متخصص خود و خرید از یک فروشگاه اسکیت معتبر می توانید با خیالی آسوده با توجه به فیزیک و شرایط بدنی خود انتخاب مناسبی را داشته باشید. با داشتن اسکیت مناسب فری استایل شما می توانید تمرینات خود را به صورت منسجم و حرفه ای دنبال کنید و نتایج قابل قبولی کسب کنید.

اگر می خواهید رشته فری استایل را به صورت حرفه ای دنبال کنید لازم است تا ابتدا در شاخه های اسکیت پایه و تکمیلی به توانمندی دست پیدا کنید. این توانمندی بر اساس تکنیک هایی که آموزش می بینید و همچنین وابسته به شرایط فیزیکی و سن و سال شما می باشد. رشته اسکیت فری استایل به تعادل بالا نیازمند است و جز رشته هایی است که به نسبت دیرتر ورودی آن به شاخه تخصصی اش صورت می گیرد.

اسکیت فری استایل حتی در زمان شیوع بیماری کووید 19 نیز از پا ننشست و با شرکت بازیکنان آن در رقابت های جهانی که به صورت آنلاین بود توانست افتخارآفرینی هایی داشته باشد. مطمئنا در آینده رشته اسکیت فری استایل بیش از اکنون خواهد درخشید و پایه های آن در حال پی ریزی می باشد.

آکادمی اسکیت خرمشاد با برنامه ریزی دقیق شما را از اسکیت پایه و تکمیلی به شاخه های تخصصی هدایت می کند، کلاس های منسجم رشته اسکیت فری استایل در آکادمی اسکیت خرمشاد نویدبخش آینده ای روشن برای شما و فرزندانتان خواهد بود. تمامی مراحل به صورت تخصصی دنبال می شود و پس از استعدادپروری مناسب شما یا فرزندتان به سمت رشته مناسب هدایت می شوید. رشته اسکیت فری استایل برای شروع با همان اسکیت های پایه و تکمیلی قابل انجام می باشد و در ادامه مربی برای خرید کفش اسکیت مناسب شما را راهنمایی خواهد کرد.

بدانید شما نیز فاصله زیادی با یادگیری رشته اسکیت فری استایل به صورت تخصصی ندارید، تنها نکته ای که قابل توجه است این است که از همان ابتدا باید کار را اصولی آغاز کنید، آموزش های فدراسیون اسکیت را در نظر بگیرید و بر اساس متد جهانی اسکیت پیش بروید زیرا در این صورت در هر لحظه با قوانین روز آشنا خواهید بود، استایل و تکنیک ها را به گونه ای یاد می گیرید که اجرای آن ها بدون مشکل باشد و همچنین بدن شما نقطه های تعادلی را به دست آورد که تمرین های صرف به صورت تنها قابل دستیابی نمی باشد. حضور یک مربی باتجربه تضمین کننده این مسئله است که شما بتوانید به اوج توانایی خود دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *