بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ

برگزاری مسابقات اسکیت
ژانویه 26, 2021
اسکیت نمایشی رشته ای متفاوت
ژانویه 29, 2021
  • برگزاری مسابقات آزاد فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم

زمان برگزاری این مسابقات که به عنوان مسابقات انتخابی تیم ملی می باشد در تاریخ 24 و 25 مهر ماه سال جاری اعلام شده بود که با توجه به شیوع بیماری کووید-19، برگزاری آن به تعویق افتاد. فدراسیون محترم اسکیت این مسابقات را تصمیم دارد با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی در تاریخ 25 بهمن ماه 99 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار نماید.

لازم به ذکر است فقط  بازیکنانی که در تاریخ 25 شهریور تا 21 مهر ما از قبل ثبت نام خود را انجام داده بودند مجاز به شرکت در این مسابقات خواهند بود.

  • برگزاری مسابقات آزاد اینلاین هاکی مردان و زنان

این دوره از مسابقات که با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد در دو بخش مردان و زنان بوده که تاریخ برگزاری مسابقات مردان 30 بهمن و 1 اسفند اعلام شده و همچنین تاریخ برگزاری مسابقات در بخش زنان 7 و 8 اسفند ماه.

این مسابقات در مجموعه ورزشی هایپر اسکیت برگزار خواهد شد.

  • بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ مردان و زنان ایران هر هفته کامل تر

در شیوه جدید انتخاب و دعوت از بازیکنان مرد و زن برای حضور در تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت حضور در مسابقات آسیایی، هر هفته یک بازیکن به اردوی تیم ملی ایران افزوده خواهد شد که این بار آقای اویس حسن زاده و خانم شاهسوند دیگر بازیکنان اضافه شده به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ ایران بودند.

آقای حسن زاده که به عنوان اولین دروازه بان در ترکیب تیم ملی ایران خود را برای بازی های آسیایی آماده می کند، پیراهن نمادین تیم ملی را طی مراسمی از آقای کاوه صدقی، رئیس انجمن اسکیت هاکی و آقای فرزاد هوشیدری کاپیتان و کمک مربی تیم ملی ایران دریافت نمود. همچنین خانم مژگان شاهسوند نیز طی همین مراسم پیراهن نمادین تیم ملی هاکی روی یخ را در کنار آقایان صدقی و هوشیدری و همچنین خانم اعظم سنایی کاپیتان و کمک مربی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران دریافت نمود.

بازی های آسیایی هاکی روی یخ در بخش آقایان اردیبهشت 1400 در سنگاپور و در بخش بانوان در فیلیپین برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *