اسکیت نمایشی رشته ای متفاوت

بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ
ژانویه 29, 2021
اسکیت سرعت رشته ای رقابتی
ژانویه 30, 2021

همان طور که پیش از این نیز توضیح داده شده است رشته اسکیت شاخه های بسیار زیادی دارد و این تنوع شاخه های آن باعث می شود تا افراد زیادی به سمت آن متمایل شوند یعنی شما با هر سلیقه و هر توانی که باشید می توانید به راحتی در یکی از شاخه های اسکیت مشغول به فعالیت شوید. این شاخه های اسکیت هم رشته های تیمی دارد و هم رشته های انفرادی. به این ترتیب حتی روحیه شما نیز در تصمیم گیری وارد می شود و شما می توانید بر اساس علایق خود به اینکه آیا در کنار یک تیم فعالیت کنید یا ورزش را به صورت انفرادی جلو ببرید تصمیم گیری نمایید.

در بین این شاخه ها رشته اسکیت نمایشی یکی از رشته های بسیار جذاب می باشد یعنی امکان ندارد شما یکی از مسابقات اسکیت نمایشی را تابه حال ندیده باشید مخصوصا اسکیت نمایشی روی یخ زیبایی دوچندان دارد به دلیل سرعت های بسیار بالا لبه هایی که بر روی یخ قابل اجرا می باشد رشته اسکیت نمایشی روی یخ طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و این رشته یکی از قدیمی ترین رشته های اسکیت می باشد. خوشبختانه اسکیت روی یخ در ایران نیز کلید خورده است و تمامی رشته های آن در حال پایه ریزی موارد زیرساختی می باشد.

اسکیت نمایشی در ایران بیشتر به اسکیت اینلاین شناخته می شود یعنی سال های زیادی است که رشته اسکیت اینلاین در شاخه نمایشی به صورت حرفه ای پیش می رود و مربیان و پیشکسوتان اسکیت در این زمینه فعالیت داشته اند. قهرمان پروری در این رشته صورت گرفته است و افراد زیادی در حال استعدادیابی برای تشکیل تیم های قدرتمند ملی در شاخه اسکیت نمایشی می باشند.

اگر شما نیز از علاقه مندان به این رشته هستید باید بدانید رشته اسکیت نمایشی یکی از سخت ترین رشته ها برای ورود می باشد یعنی شما برای رسیدن به رشته اسکیت نمایشی و تمرین تخصصی در آن نیاز دارید تا رشته اسکیت پایه و تکمیلی را به صورت حرفه ای و ویژه بگذرانید. یعنی ورودی برای رشته اسکیت نمایشی از تمام رشته های دیگر دیرتر اتفاق می افتد علیرغم اینکه این رشته با حرکات زیبای بدن و پا همراه است و لطافت و ملایمت را به نمایش می گذارد اما بدنی قدرتمند برای رسیدن به این سطح نیاز می باشد همچنین از کار درآوردن حرکات بسیار سخت می باشد بنابراین کودکان خردسال مسیر پیچیده تر و سخت تری را در پیش خواهند داشت تا بتوانند در رشته اسکیت نمایشی موفق شوند.

فدراسیون اسکیت در این زمینه حمایت های بی نظیری را انجام داده اند و انجمن اسکیت نمایشی نیز فعالیت های خود را به صورت ویژه و حرفه ای انجام می دهد. شما نیز می توانید یکی از بازیکنان فعال در رشته اسکیت نمایشی باشید. در این زمینه اکادمی اسکیت خرمشاد فعالیتی کم نظیر داشته است و در سال های اخیر به بهترین نحو رشته اسکیت نمایشی را در ایران رشد و توسعه داده است. قهرمانان زیادی را تقدیم جامعه اسکیت کرده است و اکنون نیز به صورت حرفه ای و منسجم در حال استعدادپروری می باشد.

مدیریت آکادمی اسکیت خرمشاد بر عهده آقای وحید شجاعی (Vahid Shojaei) می باشد و بهترین و بالاترین کیفیت برای برگزاری کلاس های آکادمی اسکیت در نظر گرفته شده است همچنین برای تکمیل این فرایند فروشگاه اسکیت با کیفیت بالا و تهیه برندهای به روز دنیا آماده خدمات رسانی به شما شاگردان و عزیزان می باشد تا خیال آن ها از بابت خرید اسکیت آسوده باشد.

شما نمی توانید با آسودگی خیال به تمرین بپردازید اگر از وسائل ضعیف و غیراستاندارد استفاده کنید همچنین ممکن است به خود نیز آسیب برسانید که این بلایی دوچندان خواهد بود. انجام تمرینات حرفه ای و پشتکار، برنامه ریزی برای اجرای آن ها و همچنین استفاده از یک مربی باتجربه هدایتگر شما به سوی موفقیت خواهد بود یعنی شما برای آنکه بتوانید در اسکیت موفق شوید حتما باید تمام مراحل را به صورت علمی و آکادمیک و حرفه ای دنبال کنید. آموزش های فدراسیون اسکیت می تواند در این زمینه یاری رسان شما باشد همچنین شما باید بر اساس نزدیکی به محل پیستی که وجود دارد برای حضور در کلاس های اسکیت نمایشی تصمیم گیری نمایید.

اگر رسیدن به موفقیت در رشته اسکیت نمایشی برای شما یک هدف است پس باید برای این هدف فداکاری هایی انجام دهید. باید برنامه ریزی دقیق داشته باشید و از تمرین نهراسید باید هر تایمی را که آزاد می یابید برای تمرین اختصاص دهید و مطمئنا در این حالت آینده ای روشن در انتظار شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *