پیام تسلیت رئیس فدراسیون اسکیت

اسکیت
ژانویه 25, 2021
برگزاری مسابقات اسکیت
ژانویه 26, 2021
  • پیام تسلیت رئیس فدراسیون اسکیت به جبیب الله آسیایی رئیس هیات اسکیت استان سمنان

جناب آقای بهمن محمدرضایی، رئیس محترم فدراسیون اسکیت ایران در پی عزادار شدن رئیس هیات اسکیت استان سمنان، طی پیامی این غم را به ایشان تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

جناب آقای حبیب الله آسیایی

رییس محترم هیات اسکیت استان سمنان

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت وابسته گرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض می نمایم، برای جنابعالی و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت الهی را خواستارم.

بهمن محمدرضایی

رئیس فدراسیون اسکیت

  • اعضای محترم فدراسیون اسکیت با کارشناسان گروه برنامه ریزی دفتر توسعه ورزش وزارت ورزش جلسه مشترک برگزار نمودند

در این جلسه موضوعاتی همچون عملکرد کمیته همگانی فدراسیون اسکیت و برنامه ریزی این کمیته در راستای ایجاد جامعه ای فعال، محیط ورزشی فعال و ایجاد سیستم و نظامی فعال در راستای توسعه ورزش اسکیت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین ارائه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده این کمیته در راستای همگانی تر شدن گرایش مردم به ورزش اسکیت ارائه شد.

در این جلسه آقایان هنرجو، نائب رئیس و عتیقه چی دبیر کل و خانم وفاخواه نائب رئیس بانوان، از سمت فدراسیون اسکیت و خانم منظمی و آقایان وفایی و سجادی، به عنوان کارشناسان دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

  • مدرسین فدراسیون اسکیت دارای گواهینامه مدرسی خواهند شد

کمیته آموزش فدراسیون اسکیت در تصمیمی جدید، اقدام به صدور گواهینامه مدرسی برای مدرسان رشته های تحت پوشش این فدراسیون نمود.

این اقدام پسندیده علاوه بر ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر برای مدرسین، به منظور ایجاد بستری مناسب برای ارتقاع سطح فنی مدرسان و سازماندهی و توانمند سازی مدرسان واجد شرایط صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *