کلاس تئوری مربیگری درجه یک اسکیت سرعت

زمین خوردن در اسکیت
ژانویه 19, 2021
یادگیری اسکیت بدون برنامه ریزی
ژانویه 22, 2021
  • کلاس تئوری مربیگری درجه یک اسکیت سرعت

فدراسیون اسکیت در نظر دارد به دنبال افزایش مربیان با سطح بالاتر در رشته اسکیت سرعت، دوره مربیگری درجه یک اسکیت سرعت را برگزار نماید.

کلاس های تئوری این دور مربیگری از تاریخ 12 بهمن تا 14 بهمن 99 خواهد بود. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

  • اهداف مشترک بین فدراسیون اسکیت و فدراسیون ورزش دانش آموزی

فدراسیون اسکیت و فدراسیون ورزش دانش آموزی طی تفاهم نامه ای که بین روسای دو فدراسیون به امضا رسید، هدف مشترکی به منظور توسعه و گسترش ورزش اسکیت و کشف استعدادها ترسیم نمودند.

در این جلسه که با حضور آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت و آقای رامین متیقه چی دبیر فدراسیون اسکیت و همچنین آقای بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی، خانم تقی زاده دبیر فدراسیون و آقای فرنیا مشاور عالی در فدراسیون ورزش دانش آموزی برگزار شد مفاد مختلفی در راستای تحقق اهداف مشترک مد نظر طرفین قرار گرفت که از سوی هر دو فدراسیون اعلام آمادگی جهت اجرای مفاد آن صورت گرفت.

  • رضا زاده بهترین بازیکن زمین در لیگ هاکی روی یخ استرالیا

امیر اسد رضازاده بازیکن ایرانی تیم هاکی روی یخ ربلز، در جریان مسابقات لیگ هاکی روی یخ استرالیا که با نتیجه 7 بر 2 به سود تیم ربلز به پایان رسید با زدن دو گل و یک پاس گل و حضور موثر توانست عنوان بهترین بازیکن مسابقه را به نام خود ثبت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *