اخبار ایران – 13 دی

فدراسیون اسکیت و کلاس های آموزشی
ژانویه 3, 2021
اسکیت در خانه
ژانویه 5, 2021
  • تبریک رئیس محترم فدراسیون اسکیت به رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بومی

 

آقای بهمن محمد رضایی طی ارسال پیامی انتخاب آقای محمد تقی امیری خراسانی را به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بومی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

جناب آقای محمد تقی امیری خراسانی

حسن سابقه جنابعالی به عنوان مدیری جوان در عرصه های مختلف ورزش کشور همواره منشا اثر خیر بوده و بدون شک قبول مسئولیت در فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی نیز نشات گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است .اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی را تبریک می گویم و از درگاه پروردگار توفیق روزافزون را برایتان خواستارم.

بهمن محمدرضایی

رییس فدراسیون اسکیت

نایب رییس فدراسیون اسکیت آسیا

  • رئیس محترم فدراسیون در مجمع عمومی سالیانه هیات اسکیت استان فارس

 

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکیت استان فارس روز چهارشنبه 10 دی ماه سال 99 برگزار شد که جناب آقای بهمن محمد رضایی، رئیس محترم فدراسیون اسکیت در این مجمع حضور داشتند.

علاوه بر آن آقای محسن سالاری، معاون ورزشی اداره کل، خانم خالدی معاون ورزش بانوان و آقای خائف رئیس هیات اسکیت استان  و سایر اعضا مجمع نیز در این جلسه حضور داشتند.

در حاشیه این مجمع از تمامی زحمت کشان در این رشته که در ادوار قبلی برای پیشبرد اهداف کلان در رشته اسکیت تلاش داشته اند و همچنین آقای علی ستار ملی پوش اینلاین هاکی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • سرفصل ها و سطوح مختلف دوره های آموزشی داوری در رشته اسکیت سرعت به روز خواهد شد

 

روز چهارشنبه 10 دی ماه سال 99 در محل سالن جلسات فدراسیون اسکیت، جلسه ای تحت عنوان طراحی فرآیند سطوح و سرفصل دوره های داوری اسکیت سرعت با حضور سرکار خانم وفا خواه، نایب رئیس بانوان، رئیس کمیته آموزش خانم عادله ادب نژاد، آقای محسن بهلولی و آقای حسین صادق زاده به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این جلسه بازنگری سطوح و سر فصل دوره های داوری درجه 1، 2 و 3 و ملی اسکیت سرعت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در انتها مقرر گردید اعضا مستندات خود را در مورد نقطه نظرات خود به کمیته آموزش تحویل داده تا پس از بررسی های نهایی و تصویب در جلسه هیات رئیسه، دوره های آموزشی داوری اسکیت سرعت طبق متدد جدید برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *