اخبار ایران

فعالیت های انجمن اسکیت هاکی
دسامبر 29, 2020
اخبار ایران
دسامبر 30, 2020
  • اولین کمپ آموزشی آیس هاکی ویژه افراد زیر 15 سال

اولین کمپ آموزشی آیس هاکی زیر نظر مربیان تیم ملی هاکی زنان و مردان ایران، روز پنجشنبه 4 دی ماه در پیست اسکیت روی یخ مجتمع ایران مال برگزار گردید.

هدف از این کمپ آشنایی هرچه بیشتر افراد با رشته هاکی روی یخ و کشف استعداد های بود که بنا به گفته ها، این کمپ برای رده های سنی گونانگون نیز برنامه ریزی شده و آینده ای نزدیک شاهد برگزاری کمپ های مختلف در گروه های سنی متفاوت خواهیم بود.

  • چهارمین نفرات دعوت شده به تیم ملی هاکی ایران مشخص شدند

طبق روش جدید دعوت افراد به تیم ملی، هر هفته یک نفر به تیم ملی آقایان و بانوان هاکی روی یخ دعوت خواهند شد که در چهارمین هفته آقای محمد امین کره ای برای تیم ملی آقایان و خانم نگار خرم برای حضور در تیم ملی آیس هاکی ایران دعوت به عمل آمد.

در مراسم نمادین دریافت پیراهن تیم ملی، آقای محمد امین کره ای این پیراهن را از آقایان کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت هاکی، فرزاد هوشیدری کاپیتان و کمک مربی تیم ملی آقایان دریافت نمود.

همچنین خانم نگار خرم نیز این پیراهن را از دستان خانم اعظم سنایی کاپیتان و کمک مربی تیم ملی بانوان دریافت کرد.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران خود را برای بازی های آسیایی که در بخش مردان در کشور سنگاپور و در بخش بانوان در کشور فیلیپین، در اردیبهشت سال 1400 برگزار می شود آماده می کند.

 

  • ملی پوشان هاکی روی یخ ایران در حال آماده سازی

ملی پوشان تیم ملی آیس هاکی مردان ایران در دو روز گذشته مشغول انجام تست های آمادگی جسمانی زیر نظر کادرفنی تیم ملی بودند. ملی پوشان در اولین دوره تمرینات بدنسازی که طی هفت مرحله انجام شد تست هایی مربوط که مولفه های ترکیب بدنی، قدرت، تعادل و توان بدنی را انجام دادن تا کادر فنی آنالیز دقیق از شرایط بدنی هر بازیکن را در اختیار داشته باشد و طبق آن برنامه ریزی بهتری برای آماده سازی بدنی برای هر فرد را انجام داده و عملی نماید.

دور اول بدنسازی ملی پوشان زیر نظر آقای اکبر شوقی مربی بدنساز تیم ملی به مدت 8 هفته به طول خواهد انجامید و بعد از این دوره، بازیکنان مجدد مورد ارزیابی کادر فنی قرار خواهند گرفت تا تیم ملی با بهترین نفرات و ایده آل ترین شرایط آماده حضور در مسابقات آسیایی آیس هاکی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *