جناب آقای کاوه صدقی در جلسه با فدراسیون جهانی

خوشامدگویی به رشته رینک هاکی
نوامبر 15, 2020
طی کردن مسیر سخت اسکیت
نوامبر 16, 2020

جناب آقای کاوه صدقی که ریاست انجمن اسکیت هاکی را بر عهده دارند در جلسه ای آنلاین با مدیر آسیایی هاکی روی یخ فدراسیون جهانی، مسائل مربوط به مسابقات اسکیت هاکی روی یخ را بررسی نمودند. جلسه که با حضور ایشان و آقای اندی اکر برگزار شد نتایج مطلوبی به همراه داشت. ایشان در خصوص این جلسه اعلام داشتند که مسابقات اسکیت هاکی روی یخ آقایان که در سال 1400 برنامه ریزی شده بود بر قوت خود باقی می ماند. این مسئله به دلیل مدیریت قدرتمند سنگاپور در کنترل بیماری کووید 19 می باشد.

یکی از اتفاقات مثبتی که در این زمینه افتاده است، تامین هزینه ها توسط فدراسیون جهانی می باشد که شامل هزینه های اسکان تیم، تغذیه و ترانسپورت ها می باشد. البته تامین هزینه بلیط هواپیما بر عهده خود تیم خواهد بود که با همت فدراسیون و انجمن اسکیت هاکی امید می رود تا این مسئله نیز مرتفع شود.

در مورد مسابقات اسکیت هاکی روی یخ بانوان نیز برنامه به همان منوال خواهد بود. البته به علت اینکه کشور برگزار کننده فیلیپین می باشد، تغییر برنامه بسیار محتمل می باشد که تاریخ دقیق آن در بهمن ماه اعلام می شود. خوشبختانه قول حمایت مالی که برای تیم آقایان وجود دارد، برای تیم بانوان اسکیت هاکی روی یخ نیز داده شده است و این خبری بسیار خوشحال کننده می باشد.

ایشان همچنین در مورد اردوهای تدارکاتی که برای آماده سازی تیم های ملی صورت می گیرد صحبت کردند که با توجه به گسترش شیوع بیماری کووید 19 با محدودیت های بسیاری همراه شده است. البته امید آن می رود که با کنترل بیماری روند از سرگیری منسجم اردوها آغاز شود.

تعداد نفرات تیم های اعزامی نیز 20 نفر اعلام شد که برای تیم های اسکیت هاکی روی یخ آقایان و بانوان یکسان می باشد.

همچنین آقای کاوه صدقی توانستند قول همکاری های بیشتر را از فدراسیون جهانی دریافت کنند که شامل ارسال تجهیزات می باشد. به این ترتیب روند استعدادیابی در کشور قدرتمندتر پیش خواهد رفت و برای آن نیز برنامه ای منسجم برای نیمه دوم سال 1400 در دست اقدام است. به این ترتیب در رده های سنی نوجوانان نیز می توان امیدوار به تشکیل تیم های حرفه ای و قدرتمند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *