اولین افتخارآفرینی تیم اسکیت هاکی روی یخ

خرید کفش اسکیت سرعت
نوامبر 5, 2020
اسکیت نمایشی زیبایی محض
نوامبر 7, 2020

تیم اسکیت هاکی روی یخ ایران تسلیم نشد و علیرغم اتفاقاتی که افتاد و عدم حضور 9 بازیکن اصلی تیم، توانست قدرتمند ظاهر شود و بتواند در رده سوم رقابت های کاپ آزاد دوبی قرار بگیرد. همانطور که می دانید برای 9 بازیکن تیم ملی اسکیت هاکی روادید صادر نشد و آنها از حضور در این رقابت ها باز ماندند اما با رایزنی هایی که جناب آقای کاوه صدقی با لژیونرهای خارج از ایران داشتند، سریعا تیم را به حد نصاب رسانیدند تا بتوانند حضوری قدرتمند در این رقابت ها داشته باشند. البته تیم خرس های سفید دوبی نیز به کمک تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران شتافت تا حضور ایران سنگین تر و شایسته تر باشد.

بعد از صعود ایران از گروه خود به عنوان تیم دوم، در مقابل تیم میزبان شکست خورد و به دیدار رده بندی رسید. در دیدار رده بندی در مقابل تیم قدرتمند قزاقستان قرار گرفت و توانست با شایستگی این تیم را با نتبجه 5-2 مغلوب کند. تا 3 دقیقه آخر نتیجه 3 بر 2 به نفع ایران بود که با قدرت این فاصله را افزایش دادند و به 5 بر 2 رسانیدند.

 

 

این پیروزی تنها قسمتی از توانمندی های تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران می باشد که تنها چند ماه پس از راه اندازی پیست اسکیت یخ به آن دست یافتند. حتی تمرین های تیم ملی نیز به دلیل وجود بیماری کووید 19، به صورت منظم برگزار نمی شد. اما ایران نشان داد که می تواند تیمی شایسته در رقابت های بین المللی باشد و IIHF را از تصمیمشان مایوس نکرد.

جناب آقای بهمن محمدرضائی رئیس فدراسیون اسکیت نیز پیروزی غرورآفرین تیم اسکیت هاکی روی یخ را تبریک گفتند و شایستگی آن ها را ستودند. ایشان از همدلی و همبستگی عزیزان برای رسیدن به این نتیجه یاد کردند و شرط موفقیت را در اتحار فارغ از گرایشات بیان کردند. ایشان به صورت ویژه از جناب آقای کاوه صدقی سر مربی تیم ملی اسکیت هاکی نیز تشکر کردند که همواره در تلاش برای رقم زدن چنین موفقیت هایی هستند.

امیدواریم فعالیت های تیم اسکیت هاکی روی یخ همچنان پر قدرت ادامه داشته باشد و در دفعات آینده مشکلات روادید پیش نیاید و تیم اسکیت هاکی روی یخ بتواند مانند شایستگی که در اینلاین هاکی از خود نشان داده است، بدرخشد. این موفقیت در سایه تلاش، تمرین و شهامت رقم خورده است و محدودیت ها نتوانست در مقابل سیل این اشتیاق ایستادگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *