درخشش تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ

بیماری کووید 19 و آموزش اسکیت
نوامبر 2, 2020
خرید کفش اسکیت سرعت
نوامبر 5, 2020

درست است که روادید برای تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران صادر نشد تا بتوانند در مسابقات کاپ آزاد امارات شرکت کنند اما مسئولین محترم این بخش از پای ننشستند و با استفاده از لژیونرهای ایرانی خارج از کشور تیم را برپا کردن تا نماینده ایران بتواند در این مسابقات پر قدرت ظاهر شود. به این ترتیب 9 بازیکن ملی پوش اسکیت هاکی روی یخ از ایران نتوانستند در این رقابت ها حضور یابند اما بهترین بازیکنان تیم خرس های سفید دبی در کنار ملی پوشان ایران ایستادند تا همه دوشادوش برای احقاق حق ایران تلاش کنند.

مربی تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ جناب آقای کاوه صدقی نیز به مسابقات نرسیدند بنابراین آقای بشیر معمارزاده هدایت تیم را بر عهده گرفتند. ایشان بیش از 10 سال است که مشاور تیم ملی هاکی ایران می باشند.

با تمام تلاشی که صورت گرفت تیم ملی ایران حتی در غیاب بازیکنان اصلی اش توانست قدرتمند ظاهر شود و نماینده اوکراین را 4 بر 1 شکست دهد. اما تیم پر ستاره آل استار نماینده ایران را شکست داد و نتیجه 5 بر 0 را به نفع خود رقم زد. البته این مسئله با توجه به خستگی بازیکنان و همچنین عدم هماهنگی کامل آنها قابل پیش بینی بود.

اما خبر خوب این است که تیم ایران توانست به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند و شانس این را داشته باشد که برای قهرمانی نیز کاندید شود. امیدواریم تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ بتواند در دیدارهای بعدی نیز قدرتمند ظاهر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *