تلاش برای دریافت روادید تیم اسکیت هاکی روی یخ

رینک هاکی حلقه گمشده
اکتبر 30, 2020
روز مربی روز اسکیت
اکتبر 31, 2020

در روزهای اخیر اخبار تلاش ها و زحماتی که تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ برای حضور در تورنومنت امارات می کشیدند بسیار داغ بود و جناب کاوه صدقی نیز در این زمینه تلاش های بسیاری برای تامین بودجه مورد نیاز داشتند. در کنار تمرین هایی که تیم ملی برای بالا بردن سطح تکنیکی و تاکتیکی خود در این شرایط سخت متحمل می شدند مشکلات مالی نیز وجود داشت اما چیزی جلودار پرچمداران ورزش اسکیت هاکی روی یخ نبود و از هیچ تلاشی فروگذار نشدند.

اما متاسفانه موردی پیش بینی نشده بر سر راه این عزیزان قرار گرفته است و امید است هرچه زودتر این مسئله حل شود. این مورد صدور ویزا برای اعضای تیم ملی می باشد که از سوی کشور امارات صورت نگرفته است و تلاش های وزارت امور خارجه و کمیته ملی المپیک نیز در این زمینه بی نتیجه بوده است. در صورتی که این روادید تا یک شنبه 11 آبان ماه 99 صادر نشود متاسفانه ملی پوشان داخل کشور به مسابقات امارات نخواهند رسید. البته برنامه ریزی انجام شده است که در صورت بروز چنین مشکلی لژیونرهای ایرانی خارج از کشور این مسئولیت را بر عهده گیرند تا نام ایران در این رقابت ها ثبت شود.

هرچه هست امید آن می رود که کارها طبق برنامه پیش برود و تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ با تجربه ای شیرین از این رقابت ها بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *