روز مربی روز اسکیت

تلاش برای دریافت روادید تیم اسکیت هاکی روی یخ
اکتبر 31, 2020
قوانین رشته رینک هاکی
نوامبر 1, 2020

چه کسی است که اولین مربی اسکیت خود را به خاطر نیاورد؟ آیا می توانید اولین خاطراتی را که در اسکیت داشته اید فراموش کنید؟ اسکیت به دلیل جذابیتی که دارد هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند و شما اگر به یک آکادمی اسکیت برای یادگیری آن مراجعه کرده باشید متوجه می شوید که مربیان با دلسوزی بسیار بالایی به آموزش شاگردان مشغول می باشند. آنها از جان خود مایه می گذارند تا بتوانند بهترین سطح آموزش را به هنرجویان ارائه دهند و این کیفیت بالا از سمت آکادمی اسکیت نیز یک دربایست می باشد.

یکی از آکادمی اسکیت هایی که مربیان آن با دلسوزی کامل به امر آموزش اسکیت بازان مشغول می باشند آکادمی اسکیت خرمشاد است که در غرب تهران واقع شده است و در 7 رشته اصلی آموزش اسکیت را به صورت تخصصی دنبال می کند. رشته هایی که مربیان عزیز در آکادمی اسکیت خرمشاد به آموزش آن مشغول می باشند عبارتند از:

رشته اسکیت نمایشی که تیمی تخصصی نیز به صورت حرفه ای برای مسابقات دارد و مربیان دلسوز آن در این امر فعالانه مشغول به آموزش شاگردان می باشند.

رشته اسکیت سرعت که بیشتر پذیرای خردسالان می باشد و سرعتی بی مانند با آموزش صحیح مربیان برای آنها رقم می خورد.

رشته اسکیت هاکی که یک ورزش گروهی می باشد و مربی این رشته در کنار آموزش تکنیک های فردی، رفتارهای اجتماعی را نیز به شاگردانش آموزش می دهد.

رشته اسکیت فری استایل که با حرکت بین مانع ها تعریف می شود و شما نیز می توانید با مربی تخصصی آن به سرعت پیشرفت را تجربه کنید.

رشته اسکیت رولبال که ترکیبی از رشته اسکیت، بسکتبال و هندبال می باشد و مانند رشته اسکیت هاکی یک رشته گروهی می باشد.

رشته رینک هاکی که یک ورزش گروهی است و با اسکیت های کواد با دو چرخ موازی دنبال می شود.

رشته اسکیت پایه و تکمیلی که مادر همه فعالیت ها در رشته اسکیت می باشد و بدون آموزش صحیح در آن، تا ثریا می رود دیوار کج.

آقای وحید شجاعی که خود از مربیان به نام در زمینه اسکیت می باشند با وسواسی خاص به انتخاب مربیان تخصصی اسکیت پرداخته اند تا علاقه مندان با برنامه ای مدون اسکیت را دنبال کنند و در آینده از آن بهره وری کامل داشته باشند.  آنها باید بتوانند در تیم های تخصصی عضو شوند و در مسابقات افتخارآفرین باشند. اسکیت رشته ای جذاب است که در شاخه هایی به صورت گروهی و در شاخه هایی به صورت انفرادی دنبال می شود اما چیزی که مهم است این است که همیشه مربیانی برای رساندن شما به قله های موفقیت شبانه روز در تلاش هستند و تنها کاری که شما باید انجام دهید تمرکز بر روی تمرینات و تخصیص وقت مناسب برای آن است.

دانش یک مربی تنها حاصل مطالعه ای ساده نمی باشد و در پی آن تلاشی بی وقفه و سال ها تجربه نهفته است. تمریناتی سخت و طاقت فرصا که آن ها را به حد اعلای آموزش برساند.

اما کودکان و حتی بزرگسالان خاطرات بار اولی که اسکیت را به پا کرده اند هرگز فراموش نمی کنند زیرا اسکیت نهایت عدم همکاری را با آنها انجام می دهد و تمام تلاش خود را برای زمین زدن آنها خواهد کرد. این مربی است که در نهایت صبر تلاش می کند تا با امکاناتی که وجود دارد آموزش اسکیت را به اتمام برساند و هنرجو بتواند تعادل خود را به دست آورد. اولین مربی، خاطره انگیز ترین لحظات را برای شما به ارمغان می آورد و شما تمام خنده های خود را با او شروع می کنید.

تمامی مربیان اسکیت تحت آموزش های فدراسیون اسکیت بوده اند تا استانداردهای لازم را داشته باشند. شما می توانید به خیالی آسوده به یک آکادمی اسکیت مراجعه کنید و یادگیری اسکیت را آغاز نمایید. حتی روانشناسی هنرجو نیز در آموزش های فدراسیون اسکیت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *