اعزام تیم اسکیت هاکی روی یخ به مسابقات امارات

آموزش اسکیت پایه
اکتبر 23, 2020
کفش اسکیت و مراقبت از آن
اکتبر 24, 2020

رقابت های کاپ بین المللی امارات قرار است در 12 آبان برگزار شود و ایران نیز یک نماینده در این مسابقات خواهد داشت. تیم منتخب اسکیت هاکی روی یخ متشکل از 20 نفر برای حضور در این رقابت ها اعزام خواهند شد.

به علت شیوع گسترده کرونا تمرینات تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ لغو شده است و برای بهبود شرایط باید منتظر نتایج مثبت کنترل بیماری بود. این صحبت های جناب کاوه صدقی است که با ایرنا انجام داده است.

ایشان اضافه کرده اند به علت محدودیت های برگزاری اردوهای تمرینی، تمرین اعضای تیم ملی به صورت انفرادی دنبال می شود تا بتوانند سطح آمادگی خود را بالا نگه دارند. این برنامه حتی برای زمستان نیز در نظر گرفته شده بود تا اوج آمادگی ایجاد شود و از ابتدای سال 1400 اردوها به صورت متمرکز باشد. به این ترتیب هم می توانستند برای مسابقات چلنج کاپ آسیا و هم مسابقات اینلاین هاکی آسیا آمادگی لازم را داشته باشند.

اما برای کاپ بین المللی امارات که متشکل از 6 تیم می باشد تیم منتخب ایران که از باشگاه ایران مال اعزام می شود اولین حضور رسمی ایران در مسابقات اسکیت هاکی روی یخ می باشد.

اما برای حضور در مسابقات تمهیدات شدیدی در نظر گرفته شده است که شامل 3 تست کرونا می باشد که 2 مورد از آن در ایران و 1 مورد در امارات انجام خواهد شد. امیدواریم نماینده ایران بتواند در اولین حضور رسمی اش در مسابقات اسکیت هاکی روی یخ به خوبی و قدرمتمند عمل کند و تجربه ای برای مسابقات آینده کسب کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *