آموزش اسکیت پایه

بفرمایید فوتبال اسکیت
اکتبر 20, 2020
اعزام تیم اسکیت هاکی روی یخ به مسابقات امارات
اکتبر 23, 2020

آیا شما نیز اسکیت سوارانی را مشاهده کرده اید که حرکاتی زیبا را به اجرا در می آورند و عاشق این رشته ورزشی شده اید؟ آیا فرزند شما تمایل دارد تا با تمام وجود در این رشته ورزشی فعالیت کند؟ دور زدن اسکیت سواران درون پیست های اسکیت و سرعت بالایی که آن ها می گیرند به شما چه حسی می دهد؟

آیا حس طراوت و شادابی و سرزندگی را در شما به وجود نمی آوری؟ آیا شما را ترغیب نمی کند که همان موقع با اینکه اسکیت سواری بلد نیستید کفش اسکیت به پا کنید و داخل زمین شوید؟

این ها همه از ویژگی های رشته اسکیت می باشد. رشته ای بسیار پرهیجان که به شما سرعتی غیرقابل باور را ارزانی می دارد و شما می توانید لذتی را تجربه کنید که با هیچ وسیله دیگری قابل دریافت نمی باشد.

همیشه برای شروع پایه و اصولی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن در آینده دچار مشکلات جدی می شوید. بنابراین اگر شما نیز به اسکیت علاقه مند شده اید و می خواهید این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال کنید توصیه اکید می کنیم که این کار را در یک آکادمی اسکیت آغاز کنید.

این مسئله باعث می شود تا شما حرکات پایه را به بهترین نحو آموزش ببینید که مهم ترین قسمت آموزش اسکیت نیز همین مرحله می باشد.

بسیاری تصوری بر خلاف این گفته دارند که ابتدا چیزهایی را خود یاد بگیریم و بعد برای آموزش حرفه ای وارد یک آکادمی اسکیت شویم. بر این مسئله تاکید می کنیم که این فکری کاملا اشتباه است و یادگیری اصولی اسکیت از همان ابتدا اصلی اجتناب ناپذیر می باشد.

آموزش اسکیت پایه حتی با پوشیدن صحیح اسکیت آغاز می شود. بسیاری از افراد که در پارک ها مشغول به بازی هستند حتی اسکیت خود را به صورت اصولی و درست محکم نکرده اند که این باعث صدمات جدی به پای آن ها خواهد شد. بعد نحوه ایستادن صحیح ، نحوه به دست آوردن تعادل اولیه ، نحوه راه رفتن صحیح به وسیله اسکیت و کم کم سر خوردن با اسکیت آموزش داده می شود.

 

 

در تمامی این مراحل آموزش هایی که توسط فدراسیون اسکیت ایران و فدراسیون اسکیت جهانی تایید شده است در سرفصل آموزش های آکادمی اسکیت وجود خواهند داشت. بعد به سراغ حرکات پیشرفته تر خواهید رفت تا بتوانید علاوه بر تعادلی که بر روی اسکیت دارید حرکاتی را اجرا کنید که لازمه ورود به کلاس های تخصصی اسکیت می باشد و کلاس های تخصصی اسکیت است که آینده ای روشن را برای شما رقم خواهد زد.

برای یادگیری مراحل پیشرفته تر در کلاس های تخصصی آموزشی اسکیت حاضر شوید اما فراموش نکنید تمرین حرکات ابتدایی به ویژه راه رفتن و دور زدن از اصولی است که در تمام دنیا بر آن تاکید می شود و اسکیت سوار بدون داشتن تعادل کافی برای راه رفتن صحیح در یادگیری حرکات پیشرفته تر نیز مشکلات اساسی خواهد داشت.

این اصل در آکادمی اسکیت خرم شاد به عنوان اصل اساسی خواهد بود و مربیان بر روی آموزش صحیح و یادگیری درست حرکات بسیار تاکید دارند به نوعی که اگر شاگرد نتواند حرکتی را به صورت صحیح از کار درآورد برای رفتن به حرکت بعدی شتابی وجود نخواهد داشت. یادگیری اصولی از جمله مواردی است که آینده یک ورزشکار را رقم خواهد زد و عدم تاکید بر روی آن باعث می شود تا ورزشکار تعداد حرکات بالایی را فرا بگیرد اما هیچ یک از آن ها را به خوبی اجرا نکند و برای حضور در کلاس های تخصصی اسکیت این یک معضل به حساب می آید. بنابراین اگر به رشته اسکیت علاقه مند هستید آن را به صورت علمی و تحت نظر افراد با تجربه این رشته دنبال کنید تا آینده روشنی نیز در انتظار شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *