نائب رئیس امور بانوان فدراسیون اسکیت از کرونا می گوید

هیجان در اسکیت هاکی روی یخ
سپتامبر 29, 2020
جلسه مجازی IIHF
اکتبر 2, 2020

جلسه ای با حضور دکتر فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش برگزار گردید که در این جلسه خانم مریم وفاخواه نایب رئیس امور بانوان فدراسیون اسکیت نیز حضور داشتند. ایشان از عملکرد فدراسیون اسکیت در این چند ماهه سخن گفتند که با وجود محدودیت های موجود به علت شیوع بیماری کرونا، چه فعالیت های مثبتی را به انجام رسانیدند.

این فعالیت ها در زمینه های مختلفی بوده است که از جمله آنها می توان به برگزاری دوره های مربیگری هم به صورت تئوری هم به صورت عملی اشاره کرد. همچنین اردوهای انتخابی تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ از دیگر موارد بوده است. افتتاح پیست های اسکیت مجهز به ویژه پیست اسکیت اراک را نباید از یاد برد. جلسه های آنلاین با اعضای هیئت مدیره فدراسیون اسکیت، با فدراسیون اسکیت جهانی و اعضای IIHF و به صورت رسمی به عضویت آن در آمدن از دیگر فعالیت ها محسوب می شود. حضور در مسابقات جهانی به صورت مجازی که دستورالعمل های آن به صورت جدی از فدراسیون اسکیت دنبال می شد و از مقام آوران این دوره تجلیل به عمل آمد. فعالیت گسترده پیست اسکیت آزادی که در پرورش نیروهای جوان بسیار موفق و موثر خواهد بود. تالیف کتب آموزشی و بسیاری از فعالیت های دیگر از این جمله به شمار می روند.

دکتر فرهادی زاده نیز این فعالیت ها را بسیار مثبت دانستند و از دقت فدراسیون اسکیت در عمل به دستورالعمل ها تشکر کردند. ایشان از حمایت وزارت از ورزش اسکیت گفتند و اینکه باید سهمیه های بیشتری را در مسابقات آسیایی اسکیت به ایران تخصیص دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *