جلسه مجازی IIHF

نائب رئیس امور بانوان فدراسیون اسکیت از کرونا می گوید
اکتبر 2, 2020
آموزش اسکیت به کودکان
اکتبر 2, 2020

منبع عکس: www.insidethegames.biz

فدراسیون اسکیت هاکی روی یخ جهانی جلسه ای مجازی با اعضای خود برگزار کرد.

در این جلسه پس از خوشامدگویی رنه فاضل، دبیر کل IIHF هورست لیختنر، در مورد کارهای عملیاتی که توسط IIHF در ماه گذشته صورت گرفت سخن گفت که شامل سرفصل های زیر می شد:

خلق یک ردیاب رویدادها که وضعیت روزانه اتفاقات را به صورت آپدیت شده ارائه می دهد.

گروه متخصص کووید 19 که وضعیت رویدادها را در زمینه های مختلف بررسی می کنند.

آخرین آپدیت ها از شورای تابستانی IIHF

بررسی ریسک و گزارش های موقعیتی از شورای مالی IIHF

فاضل در این مورد می گوید: از یک طرف با چالش های مالی روبرو هستیم و از طرفی دیگر هنوز با وضعیت کووید 19 دست و پنجه نرم می کنیم. بسیاری از کشورها محدودیت هایی برای کنترل بیماری دارند و برخی حتی هنوز قرنطینه محلی هستند. برخی بر این نظر هستند که حتی در ماه های آینده این وضعیت مشکل تر نیز خواهد شد. اما از طرف دیگر تغییرات سیاسی در بلاروس باعث شده است که چالش هایی برای برگزاری جام جهانی 2021 بوجود آید که امیدواریم در ماه های آینده مرتفع شود.

ما مسابقات جهانی جوانان را در قرنطینه کامل برگزار خواهیم کرد که این مسابقات بدون هیچ مشکلی پیش روند. NHL نیز رقابت های بی نقصی را در ادمونتون و تورنتو برگزار کرد. ایشان برای برد جام به Tampa Bay تبریک گفت.

اوایل این ماه IIHF مجبور به لغو بسیاری از مسابقات بین تاریخ سپتامبر تا فبریه شد که دلیل آن مستقیما بیماری کووید 19 می باشد. از طرفی محدودیت های رفت و آمد کشورها و تیم ها نیز وجود داشت که کار را غیر ممکن می کرد.

تنها استثنا، رقابت های انتخابی المپیک بیجینگ 2022 بود که تنها به تعویق افتاد و کنسل نشد. تاریخ این مورد در آینده مشخص خواهد شد.

رقابت های اسکیت هاکی روی یخ در جهان از پرطرفدارترین رشته های ورزشی می باشد و امید است این بیماری زودتر ریشه کن شود تا به روال عادی برگزاری این رقابت ها بازگردیم.

منبع: IIHF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *