لغو کاپ قاره ای توسط IIHF

اسکیت یخ یا اسکیت اینلاین؟
آگوست 27, 2020
پیرترین هاکی باز جهان درگذشت
آگوست 31, 2020

گروه متخصصی که تحت نظر IIHF فعالیت دارند توصیه هایی به این ارگان ارائه دادند که آنها را متقاعد به لغو مسابقات جام قاره ای 20/21 نمود. این تصمیم به دلیل شیوع بیماری واگیردار کووید 19 اتخاذ شد تا امنیت ورزشکاران حفظ شود و از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

برنامه بر این بود که این مسابقات در تاریخ 16 اکتبر در دو سالن برگزار شود که این مسابقات مقدماتی را در بر می گرفت. گروه A در آکوریری ایسلند و گروه B در سوفیا بلغارستان قرار به برگزاری داشتند.

این گروه متخصص خبر این لغو را در 24 آگوست اعلام کردند که دلایل آن نیز به شورا ارائه شد اما محدودیت های سفر به ایسلند نیز به عنوان عاملی دیگر توضیح داده شد. نگرانی هایی در مورد توانایی میزبان برای برقراری پروتکل های بهداشتی وجود داشت که دلیل لغو کلی مسابقات گردید.

René Fasel در این مورد می گوید: ما تمام تلاش خود را برای برقراری سلامت این تورنومنت ها انجام دادیم اما ذات این رقابت ها به این گونه است که 6 کشور مختلف میزبان می شوند و همچنین نیاز به حضور و سفر 20 کلاب مختلف می باشد. بنابراین با توجه به شرایط کنونی جهان و بیماری واگیردار، احساس امنیت برای برگزاری این مسابقات نداریم.

امیدوار هستیم که وضعیت دنیا زودتر رو به بهبودی برود و مسابقات هاکی روی یخ مثل همیشه هیجان را به خانه های ما بیاورد.

 

منبع: IIHF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *