وحید شجاعی یکی از پیشکسوتان اسکیت

استعدادیابی آکادمی اسکیت وحید شجاعی
فوریه 18, 2020
نام حركات اسكيت به فارسي و لاتين
فوریه 22, 2020

شاید امروزه شروع یک رشته ورزشی را تنها از اینترنت جستجو می شود اما در گذشته همیشه پیشکسوتانی بوده اند که نقشی موثر در رشد و نمو یک شاخه ورزشی داشته اند و شاید نامی ویژه نیز از آنها ذکر نشده است. شاید آیندگان خدماتی که آنها بدون دریافت هیچ هزینه ای  با تمام وجود پیش برده اند را نشناسند و اطلاعی از آن نداشته باشند. اما این از خصوصیات افراد پیشگام می باشد که بدون منت کار کرده اند و همواره تعالی استعدادهای جوان را مد نظر داشته اند.

آقای وحید شجاعی از جمله افرادی است که جز قدیمی ترین نفرات در رشته اسکیت رولر شناخته شده است و با تمامی پیشکسوتان این رشته آشنا است و ارتباطات محکمی نیز دارد. بیش از دو دهه فعالیت در زمینه اسکیت او را به یک متخصص در این زمینه تبدیل می کند که باعث می شود در تمامی زمینه های اسکیت صاحب نظر باشد.

اما رشته هایی که وحید شجاعی به صورت تخصصی دنبال کرده است در زیر بیان شده است. مدرسی فدارسیون اسکیت و شرکت در کلاس های آموزشی مختلف از جمله مواردی بوده است که وحید شجاعی برای پیشبرد اهداف اسکیتی در ایران دنبال کرده است.

رشته اسکیت نمایشی یا اسکیت هنری

رشته اسکیت سرعت

رشته اسکیت هاکی

رشته اسکیت یخ

بیش از دو دهه فعالیت در زمینه اسکیت تخصصی باعث می شود که فرصت کافی برای تخصص در تمامی رشته ها داشته باشید اما نکته مهم تری که باید به آن توجه شود آموزش هر روزه می باشد که با مطالعه، شرکت در مسابقات اسکیت و شرکت در کلاس های مربی گری کسب می شود.

بسیاری از افراد تنها اسکیت را به عنوان یک سرگرمی نگاه می کنند اما اگر شما نیز از طرفداران اسکیت می باشید باید به صورت تخصصی آموزش هایی را که توسط مدرسین ایرانی و خارجی ارائه می شود را دنبال کنید. کلاس هایی که ممکن است در زمینه اسکیت سرعت، اسکیت نمایشی، اسکیت هاکی، داوری مسابقات اسیکت، و مربیگری رشته های مختلف اسکیت را مد نظر داشته باشید و در آنها شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد دوره های مختلف اسکیت در ایران می توانید سایت فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی را دنبال کنید که مرجع تمامی وقایع می باشد.

اما سابقه طولانی اسکیت فقط در زمینه آموزش اسکیت مفید نمی باشد بلکه شما را برای خرید اسکیت نیز یاری رسان خواهد بود. برای مثال تجربه فردی را در نظر بگیرید که بیش از 20 سال در رشته اسکیت رولر فعالیت داشته است و واردات مارک های مختلف اسکیت را دنبال کرده است و اکنون شما نظر کارشناسی او را در این مورد می خواهید. دنیایی از اطلاعات به سمت شما سرازیر می شود و شما می توانید بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشید.

برای آشنایی با پروسه اخذ مربیگری و کار کردن به عنوان کارآموز در پیست اسکیت با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

1 Comments

  1. […] به عنوان مدیر یک آکادمی اسکیت تخصصی فعالیت دارد آقای وحید شجاعی است. ایشان با شروع اسکیت از همان ابتدای ورود توانست سهم […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *