استعدادیابی آکادمی اسکیت وحید شجاعی

اسکیت رشته ای مفرح و پرهیجان
فوریه 6, 2020
وحید شجاعی یکی از پیشکسوتان اسکیت
فوریه 22, 2020

آیا فرزند شما در زمینه اسکیت به فعالیت ورزشی تخصصی مشغول است؟ آیا همیشه دوست داشته اید تا فرزند شما در زمینه اسکیت بدرخشد و در جامعه ورزشی جهانی اعتباری داشته باشد؟ آیا حاضر هستید تا هزینه های زمانی که به عنوان والدین از شما درخواست می شود را فراهم آورید؟ آیا آمادگی ذهنی و روحی برای حمایت از فرزند خود در مسابقات مختلف اسکیت را دارید؟ آیا آماده اید تا در صورت موفقیت یا شکست فرزندتان تمام قد پشت او بایستید؟

اگر جواب تمامی سوال های فوق را با دقت بررسی کرده اید و اطمینان از این موضوع دارید که می خواهید در مسیر موفقیت فرزندتان در رشته اسکیت قدم بردارید، آمزش های زیر می توان هم برای شما هم برای قرزند شما مفید واقع شود.

نکته اولی که در آموزش اسکیت باید به آن توجه شود آکادمی اسکیتی است که فرزند شما به صورت پایه یادگیری اسکیت را از آن آغاز می کند. شاید بسیاری از والدین تفکری اینگونه دارند که فرزندمان در پارک یا در یک محیط نه چندان حرفه ای اما نزدیک به خانه آموزش های پایه اسکیت را دنبال کند و بعد که اندکی تسلط پیدا کرد حرفه ای کار دنبال شود.

اما همینجا باید صبر کنید و جدا مطلب زیر را دنبال کنید. بدترین کار در آموزش اسکیت یا هر ورزش دیگری یادگیری این رشته از یک فرد متخصص می باشد. تیمی باید آموزش را به عهده داشته باشد که اسکیت را به صوت آکادمیک و عملی بشناسد و بتواند این اطلاعات را به صورت دقیق و صحیح پیاده سازی کند.

یادگیری اسکیت با روشی اشتباه می تاند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از:

ایجاد مشکل در پای کودکان که عموما با خرید اسکیت غیر استاندارد و یا آموزش غیر صحیح ایجاد می شود: یعنی کودک برای حفظ تعادل خود از هر روشی استفاده می کند که نتیجه آن شکل گیری استخوان های کودکان می باشد.

ایجاد مشکل در ستون فقرات که به دلیل ترمزهای غیر صحیح در بدن او شکل می گیرد.

کاهش اعتماد به نفس در کودک که به علت عدم تعادل در او ایجاد می شود به خصوص وقتی کودکی دیگر را مشاهده می کند که این کار را به خوبی انجام می دهد.

عدم حضور مربی متخصص که قسمت های آسان و سخت کار را به او گوشزد کند و در کنار تمامی آموزش ها، رشد شخصیت و روحیه ای کودک را نیز در نظر داشته باشد.

نبود یک مدیریت متمرکز در آموزش که نظارت بر مربی و کار او را دنبال کند.

دلزدگی فرزند شما از اسکیت به دلیل عدم پیشرفت بعد از یک مدت کوتاه

تمامی موارد فوق تنها بخشی از چیزهایی است که در یک آمورزش غیر حرفه ای به کودک خود تقدیم می کنید. اگر می خواهید آینده ای روشن را برای او ترسیم کنید، باید مانند مدرسه که برای آن وقت می گذارید برای ورزش نیز به صورت تخصصی وقت بگذارید. باید آکادمی اسکیتی را دنبال کنید که از سوابق مدیریتی آن آگاه هستید و چندین سال سابقه فعالیت آنها در مسابقات نیز مشخص بوده است.

در این میان آکادمی اسکیت وحید شجاعی از جمله پیست های اسکیت می باشد که فعالیت حرفه ای در این زمینه دارد و حضور شما به عنوان بیننده نیز در این آکادمی حس خوشایندی را برای شما ایجاد می کند. وحید شجاعی با سابقه ای طولانی در امر تعلیم مربیان کارکشته، سهم بزرگی در رشد و تعالی هنرجویان اسکیت داشته است و همواره برای بهبود کیفیت آموزش در تمامی مقاطع تلاش کرده است. اگر می خواهید در زمینه های مختلف اسکیت به صورت تخصصی مشاوره دریافت کنید و همچنین برنامه ریزی دقیق برای پیشرفت فرزند خود تدوین نمایید حضور در آکادمی اسکیت وحید شجاعی برای شما بسیار موثر می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *