اسکیت رشته ای مفرح و پرهیجان

معرفی اسکیت اینلاین رولر
فوریه 4, 2020
استعدادیابی آکادمی اسکیت وحید شجاعی
فوریه 18, 2020

آیا به دنبال رشته ای پرهیجان و شاداب برای فرزندان خود هستید؟ آیا می خواهید انرژی آنها را در یک ورزش پویا تخلیه کنید؟ آیا می خواهید آینده حرفه ای ورزش نیز روشن باشد؟ آیا برای اختصاص وقت خود برای کودکتان آماده هستید تا بتواند پله های ترقی را طی کند؟ آیا علایق فرزند خود را در انتخاب رشته ورزشی در نظر گرفته اید؟

تمامی اینها تعیین کننده این مطلب هستند که شما می توانید به رشته اسکیت به عنوان یک گزینه اصلی نگاه کنید. حال آنکه کدام یک از شاخه های تخصصی اسکیت برای فرزند شما مناسب تر است در مراحل بالاتر تعیین می شود.

اولین قدم این است که متوجه شویم آیا فرزند شما به این رشته علاقه مند می باشد یا خرید. متد آموزشی که در آکادمی اسکیت وحید شجاعی به کار برده می شود بسیار مفید و موثر عمل کرده و فرزند شما را دقیقا به نقطه نهایی راهنمایی می کند. تیمی متخصص در مراحل مختلف آموزش در کادر فنی حضور دارند و لحظه به لحظه پیشرفت های فرزند شما را چک می کنند و به محض پیشرفت آن را به اطلاع سرپرست و والدین می رسانند تا تصمیم گیری های بعدی اتخاذ گردد.

اسکیت پایه و تکمیلی برای همین موضوع پایه گذاری شده اند تا شما و فرزندتان به اندازه کافی فرصت داشته باشید تا بتوانید مسیر درست را بیابید و از علاقه فرزند خود مطمئن شوید.

از طرفی میتوانید در زمان کلاس های تخصصی در پیست حاضر شوید و با دیدن کلاس های اسکیت نمایشی، اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل، اسکیت هاکی و اسکیت رول بال با دید باز تر برای آینده تصمیم گیری کنید.

به همین علت است که ما توصیه می کنیم خرید اسکیت در ابتدا برای رشته های تخصصی صورت نگیرد و وقتی دقیقا فرزند شما از رشته انتخابی اش مطمئن شد با مشورت مربیان خرید اسکیت را پیگیری کند. برای دوره های اولیه مدیریت آکادمی وحید شجاعی اسکیت مناسب به صورت رایگان در اختیار هنرجویان می گذارد تا در فرصت مناسب کفش اسکیتی در خورد تهیه کنند.

دقت کنید که برای خرید اسکیت حتما با مربیان مشورت گردد و دلیل آن نیز مارک های تقلبی است که هر روز در بازار تعداد آنها بیشتر می شود.

برای بچه های بزرگسال پیشرفت سریع تر می باشد چون هم بازیگوشی کمتری دارند و هم درک آنها از حرکات بالاتر می باشد. بنابراین بچه ها را با هم مقایسه نکنید زیرا هر کدام با یک توان بدنی و با دقت و یادگیری متفاوت وارد پیست می شوند.

اطلاعات بیشتر با تماس با شماره های مجموعه در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *